اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روستایی کرمانشاه:

افتتاح 304 پروژه در دهه مبارک فجر

مسئول کمیته روستایی و عشایری استان کرمانشاه گفت: سازمان جهاد کشاورزی در این دهه 304 پروژه به ‌ارزش 343 میلیارد ریال به ‌بهره‌برداری می‌رساند.

افتتاح 304 پروژه در دهه مبارک فجر

 به‌ گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام احمد یوسفی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست خبری به‌ مناسبت دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه، اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی در این دهه 304 پروژه به ‌ارزش 343 میلیارد ریال به‌بهره‌برداری می‌رساند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها اشتغال‌زایی 700 نفر به‌ صورت مستقیم و 690 نفر غیر مستقیم را به‌ دنبال خواهد داشت، افزود: در این طرح‌ها 254 پروژه تسهیلاتی و 50 پروژه عمرانی در دو حوزه آب و خاک و آبخیزداری هستند.

به گفته مسئول کمیته روستایی و عشایری استان کرمانشاه، 44 پروژه در زمینه آبیاری با فشار بالا به ‌ارزش 21 هزار و 600 میلیون ریال و چهار پروژه آبخیزداری به ‌ارزش 12 هزار و 300 میلیون ریال و 9 واحد شیلات به‌ ارزش 30 هزار و 510 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سه واحد پرورش قارچ به ‌ارزش 18 هزار و 132 میلیون ریال و سه واحد تولید ذرت به‌ارزش 16 هزار و 500 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر به‌ بهره‌برداری می‌رسند.

یوسفی‌نیا از برگزاری 35 مسابقه بومی و محلی در این ایام خبر داد و گفت: اعزام 15 اکیپ‌ پزشکی با ارائه خدمات رایگان به روستائیان و عشایر، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه عشایر در مرحله شهرستانی، برگزاری 14 جشن مرکزی و تقدیر از 35 زن نمونه عشایر از برنامه‌های این کمیته است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری استان کرمانشاه غباررویی و عطرافشانی مزار شهدای روستایی و عشایری و افتتاح دو سالن ورزشی در مرادآباد و کوزران توسط سپاه ناحیه عشایری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

این مسئول یادآور شد: دیدار بزرگان جامعه عشایر با امام جمعه کرمانشاه، برگزاری مجمع عشایر با حضور اعضای بسیج عشایر و افتتاح پروژه‌های بهداشتی در مناطق روستایی و عشایری از جمله اقداماتی است که در دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

یوسفی‌نیا تصریح کرد: مسابقات سوارکاری و تیراندازی، سرکشی از خانواده‌های شهدا با حضور روحانیان، دعوت از بسیجیان عشایر برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و توزیع آرد بین عشایر بدون احتساب هزینه جابه‌جایی و سوخت از دیگر فعالیت‌های این کمیته در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/2700/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول