اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

وقوع انقلاب اسلامی برای تحقق نان و مادیات نبود

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: وقوع انقلاب اسلامی برای تحقق نان و مادیات نبود بلکه حاصل اندیشه ناب و زلال انسانی و معنوی بود.

وقوع انقلاب اسلامی برای تحقق نان و مادیات نبود

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان و به طور اخص دانشجویان برای رسیدن به توسعه اقتصادی انقلاب نکردند کما اینکه موضوع فوق یکی از اهداف فرعی می‌تواند قلمداد شود ولی هدف نهایی و غایی نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که مردم رمز پیروزی انقلاب را حفظ کنند، گفت: وقوع انقلاب اسلامی برای تحقق نان و مادیات نبود بلکه انقلابی بود حاصل اندیشه ناب و زلال انسانی و معنوی که دلیل ماندگاری آن نیز به خاطر حراست و صیانت خود مردم از داشته‌ها و مولفه‌های به وجود آمدن این انقلاب می‌باشد.

رستم‌زاده با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در واقع همه روش‌ها و منش‌های غیرانسانی و مظلوم‌ستیزی و ارباب رعیتی و غیرارزشی منقلب شد افزود: جاذبه بیش از اندازه انقلاب اسلامی در بین مردم دنیا سبب حساسیت‌های مغرضانه محدود و اندک چند کشور خاص شد.

وی با اشاره به جایگاه مفاهیم قرآنی در برنامه‌های ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: مبنای پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 57 طبق آموزه‌های قرآنی و دینی اساس‌گذاری شد لذا این مهم می‌طلبد برنامه‌های پاسداشت ایام دهه فجر تنها محدود به این بازه زمانی خاص نباشد و قرآن و آموزه‌های آن در این فضا جایگاه ممتاز و ویژه‌ای را داشته باشند.

وی گفت:مردم در آن سال‌ها و دهه‌های نزدیک به پیروزی انقلاب نشان دادند دیگر تاراج و حراج استقلال و هویت‌شان غیر قابل تحمل بوده و وابستگی و سرخی سیلی اجنبی بر پیکره سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ارزش‌ها و حیثیت کشور باید محو و نابود شده و آخرین میخ تابوت طاغوت باید محکم زده شود.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول