اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

دانشجویان محوری‌ترین قشر در دوران پیروزی انقلاب بودند

فرماندار قوچان گفت: دانشجویان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، محوری‌ترین قشر بوده و در تمام اقدامات موثر انقلاب نقش کلیدی ایفا کرده‌اند.

دانشجویان محوری‌ترین قشر در دوران پیروزی انقلاب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا قامتی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: فلسفه واگذاری مسئولیت ستاد دهه فجر به مردم این بوده که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی به شمار آمده و انتظار بر این است که این جشن به دست مردم برگزار شود.

وی با اشاره به این مطلب که بستر مناسب توسط سیستم‌های دولتی در اختیار مردم قرار گرفته تا راهبردهای اجرائی مدنظر در ستاد دهه فجر توسط مردم تبیین شود، تصریح کرد: مشارکت مردم در راستای تقویت، حمایت و تبیین ریشه‌های انقلاب جزو اساسی‌ترین محور اقدامات در دستگاه‌های اجرائی است.

قامتی تأکید کرد: انسان در جشن بهترین‌های خود را به نمایش گذاشته و یک مجموعه اداری اقدامات مؤثر خود در طول سال را به عنوان عملکرد و اقدام مناسب در راستای رشد میهن اسلامی در جشن پیروزی انقلاب به نمایش می‌گذارد.

وی اضافه کرد: در برگزاری هر مراسمی جوانان، نشاط‌ آوری داشته لذا باید در برگزاری برنامه‌های حضور جوانان در تمامی حوزه‌ها مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای اداری قوچان یادآور شد: باید به دنبال انتقال مبانی و اصول انقلاب به این نسل بوده و سپردن مسئولیت به جوانان در برگزاری مراسم دهه فجر جزو نخستین اقدامات باشد زیرا نتیجه آن ایجاد فضای پرنشاط در جامعه خواهد بود.

وی با تأکید بر این مطلب که باید ارزش‌های دینی در مراسم تبیین شود، عنوان کرد: مراسم و جشن‌ها باید در چارچوب ارزش‌های دینی انجام شده و رسانه‌ها با ورود خود در تبیین نقش مردم در صحنه و حضور پررنگ آنان نقش بسزائی را ایفا کنند.

فرماندار قوچان با بیان این موضوع که باید به ایجاد نمایشگاه، برگزاری مسابقات و همایش علمی در دانشگاه‌ها توجه شود، بیان کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانشجو محوری‌ترین قشر بوده و در تمام اقدامات مؤثر انقلاب و حوزه رشد و پیروزی انقلاب نقش کلیدی را ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با آمادگی کامل به پیشواز جشن‌های پیروزی انقلاب رفته و به دنبال برگزاری کارهای جمعی پیش رفت زیرا در مقایسه با کارهای تفرقه‌‌آمیز از اثرگذاری بیشتر و مطلوب‌تری برخوردار است.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول