اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

کارخانه پتروشیمی فجر کرمان صرفه اقتصادی بالایی دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: کارخانه پتروشیمی فجر شهرستان کرمان صرفه اقتصادی بالایی دارد و موجب اشتغال‌زایی می‌شود.

کارخانه پتروشیمی فجر کرمان صرفه اقتصادی بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل هیئت مؤسس صنایع پتروشیمی شهرستان کرمان اظهار داشت: کارخانه پتروشیمی فجر در توسعه اقتصادی کرمان تاثیر زیادی دارد.

وی ابراز داشت: کارخانه پتروشیمی فجر شهرستان کرمان در اشتغال‌زایی و مباحث مرتبط با آن از جمله امنیت روانی مردم و شادی نسل نو و بالا بردن اقتصاد مردم تاثیر دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر نفت برای موافقت با اجرای این پروژه در کرمان تصریح کرد: از رزم‌حسینی استاندار کرمان قدردانی می‌کنم که دغدغه اصلی استان را توسعه همه‌جانبه و در راس آن توسعه اقتصادی دیدند.

زاهدی عنوان کرد: استاندار کرمان مثلث توسعه استان کرمان را مطرح کرد و رئوس این مثلث مدیران استانی، نمایندگان و کارآفرینان بودند و امروز به این مثلث عینیت بخشیده است که این امر ذهن خلاق استاندار کرمان را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان می‌دهم که نظر استاندار کرمان این است که در این بحث‌ها با مجموعه مدیران ملی و استانی هماهنگ باشند و ما نمایندگان استان کرمان هم حامی استاندار و مجموعه مدیران و سرمایه‌گذاران هستیم.

زاهدی افزود: راه‌اندازی این نوع فعالیت‌ها مشکلات زیادی دارد و برای اخذ مجوز باید هفت‌خوان رستم را طی کرد، اما با هماهنگی که در کرمان وجود دارد، گام‌ها به سرعت برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان افراد تاثیرگذار بسیاری در سطح ملی دارد و همه آنها حامی هستند و این حمایت پشتوانه خوبی است، تصریح کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که کرمانی است،این نکته را بیان کرده که اولویت جدی خود را توسعه استان کرمان قرار می‌دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: کارخانه پتروشیمی فجر شهرستان کرمان صرفه اقتصادی بالایی دارد و موجب اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول