اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

مردم سهامداران اصلی کارخانه پتروشیمی فجر کرمان می‌شوند

استاندار کرمان گفت: مردم می‌توانند، سهام کارخانه بزرگ پتروشیمی شهرستان کرمان را خریداری کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

مردم سهامداران اصلی کارخانه پتروشیمی فجر کرمان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل هیئت موسس صنایع پتروشیمی فجر شهرستان کرمان اظهار داشت: در آستانه دهه فجر قرار داریم و 35 سال قبل در این ایام معمار انقلاب اسلامی با ورود به ایران مطلع یک فجر بزرگ در ایران و خاورمیانه و حتی برخی از مناطق جهان شدند.

وی ابراز داشت: این جلسه را به فال نیک می‌گیریم که در آستانه دهه فجر یک کار بزرگ صنعتی انجام می‌شود که تاثیر بسزایی در شرق کشور می‌گذارد.

وی از حضور سرمایه‌گذاران بزرگ در جلسه تشکیل هیئت موسس صنایع پتروشیمی شهرستان کرمان خبر داد و افزود: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، قائم مقام صندوق بازنشستگی نفت ایران، نماینده بانک پاسارگاد، مدیرعامل بانک رسالت، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و رئیس سازمان عمران استان کرمان حضور دارند.

استاندار کرمان تصریح کرد: کارخانه پتروشیمی فجر کرمان پروژه بزرگ ملی است و سعی شده افرادی در این جلسه دعوت شوند که در حوزه پتروشیمی تجربه دارند.

رزم‌حسینی بیان داشت: با توجه به اینکه استان کرمان یک استان فرهنگی است از صندوق ذخیره فرهنگیان هم دعوت کردیم تا آنان نیز در کارخانه پتروشیمی سهامدار شوند.

وی از زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای قدردانی کرد و ادامه داد: در نشستی که با حضور زاهدی با وزیر نفت داشتیم، وزیر نفت این پروژه را پیشنهاد داد که در استان کرمان اجرا شود.

مقام عالی دولت در استان کرمان ابراز داشت: با توجه به کمبود آب در استان کرمان کارخانه پتروشیمی آب زیادی نیاز ندارد و تولید آب هم دارد.

رزم‌حسینی افزود: در جلسه با وزیر نفت مجوز برای تامین خوراک کارخانه پتروشیمی شهرستان کرمان صادر شد.

وی از حضور معاونان استاندار کرمان و جمعی از مدیران استانی در جلسه تشکیل هیئت موسس صنایع پتروشیمی شهرستان کرمان خبر داد و گفت: رئیس کل دادگستری استان کرمان هم در این جلسه حضور دارد و وی در سرمایه‌گذاری و اشتغال استان پیشگام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه ما باید مشارکت مردمی را داشته باشیم، افزود: پذیره‌نویسی انجام می‌شود و مردم می‌توانند، سهام شرکت پتروشیمی شهرستان کرمان را بخرند و از مزایای سهام برخوردار شوند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: استانداری کرمان زمین، گاز و برق پروژه کارخانه پتروشیمی شهرستان کرمان را تامین می‌کند.

انتهای پیام/80019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول