اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در احکام جداگانه‌ای

مدیرعاملان شرکت‌های پتروشیمی کیمیا و خوارزمی منصوب شدند

در احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام، عباس معصومیان به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیا و هیبت‌الله اعتمادی به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوارزمی منصوب شدند.

مدیرعاملان شرکت‌های پتروشیمی کیمیا و خوارزمی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، عباس معصومیان و هیبت‌الله اعتمادی در احکامی از سوی رضا امیری، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی کیمیا و پتروشیمی خوارزمی بندر امام منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: نظر به حسن سابقه، تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به موجب این حکم از این تاریخ به سمت مدیرعامل شرکت کیمیا بندر امام منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از پروردگار متعال و استفاده از مدیریت علمی و دانش‌محور از تمام پتانسیل‌های موجود در پیشرفت اهداف کلان شرکت موفق و مؤید باشید.

عباس معصومیان که جایگزین ایرج واعظ تهرانی شده، پیش از این مدیرعامل شرکت پتروشیمی فراورش بود، هیبت‌الله اعتمادی نیز جایگزین عبدالمحمد آزادی شده است.

همچنین در احکام جداگانه دیگری منصور توکلی به عنوان مدیر مالی شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و کامران گنجی نیز از سوی مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی کیمیا بندر امام به عنوان رئیس مجتمع این شرکت منصوب شد.

انتهای پیام/72016/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول