اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

مسئولان پتروشیمی گلستان به نقدهای ارائه ‎شده پاسخ دهند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از مسئولان پتروشیمی گلستان خواست که به نقدهای ارائه شده در زمینه این پروژه پاسخ دهند.

مسئولان پتروشیمی گلستان به نقدهای ارائه ‎شده پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی گلستان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری اظهار داشت: مردم شریف و سهامداران پتروشیمی گلستان نگران آینده این پروژه مهم نباشند چون چشم‎اندازی امیدوارکننده و روشن در انتظار این طرح مهم است.

وی تصریح کرد: پتروشیمی گلستان امروز در بهترین وضعیت چند سال گذشته خود قرار دارد و با پیگیری‎های انجام شده نمایندگان استان در مسیر نهایی شدن قرار دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با رفع تحریم پتروشیمی‎ها مهمترین مانع بر سر خرید تجهیزات و تکمیل این پروژه مهم برداشته شده و انتظار می‎رود که مشکلات شرکت صنایع پتروشیمی گلستان به طور کامل رفع شود.

وی با اشاره به مصوبه مهم وام ارزی 277 میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با حل شدن مسئله تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی که بعد از چند سال تلاش نتیجه داد و خبر خوبی برای سهامداران بود اکنون بخش ریالی آن نیاز به تقویت دارد که امیدوارم به زودی به نتیجه برسد.

طاهری با اشاره به توافقنامه ژنو، فضای جدید کشور و رفع تحریم‎های بخش پتروشیمی، آینده پتروشیمی گلستان را بسیار امیدوارکننده خواند و از سرمایه‎گذاران گلستانی خواست که بیشتر به این بخش وارد شوند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‎های انجام شده انتظار داریم در ماه‎های آینده اتفاقات بزرگی در این پروژه مهم بیفتد تا آرزوی چندین ساله مردم و سهامداران عزیز محقق شود.

وی با اشاره به برخی نقدها درباره پتروشیمی گلستان تاکید کرد: همه مسئولان عالی کشور، نمایندگان مجلس و مردم به اهمیت این پروژه مهم و نقش راهبردی آن در شتاب گرفتن روند توسعه استان واقف هستند و برای به بهره‎برداری رسیدن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

طاهری از مسئولان پتروشیمی گلستان خواست که به نقدهای ارائه شده در زمینه این پروژه پاسخ دهند.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول