اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم خبر داد

اجرای 20 ویژه‌برنامه پتروشیمی جم در دهه فجر

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم از اجرای 20 ویژه‌برنامه پتروشیمی جم در دهه فجر خبر داد.

اجرای 20 ویژه‌برنامه پتروشیمی جم در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد یاردفتری عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر پتروشیمی جم اظهار داشت: گرامیداشت ایام دهه فجر امری لازم و ضروری است.

وی مشارکت و همفکری و همکاری صنعتگران در ایام دهه فجر را ضروری دانست و افزود: در آستانه برگزاری سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بی‌شک بیش از پیش مشارکت، همفکری و همکاری صنعتگران در این امر ضرورت دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم در نظر دارد با همکاری کمیته فرهنگی، رفاهی و ورزشی، مدیریت روابط عمومی، خدمات اداری و پایگاه مقاومت بسیج همگام با سایر دستگاه‌ها حضوری فعال در برنامه‌های فرهنگی این جشن بزرگ داشته باشد.

یاردفتری از اجرای 20 ویژه‌برنامه پتروشیمی جم در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: تشکیل ستاد دهه فجر و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها طبق عناوین ایام‌الله دهه فجر سال 92، فضاسازی مناسب تبلیغاتی در سطح مجتمع و شهرک خلیج فارس از جمله برنامه‌های این دهه است.

رئیس کمیته نیروی انسانی پتروشیمی جم ادامه داد: مراسم روزهای جشن همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پنجمین سالگرد تاسیس پتروشیمی جم طی روزهای17 و 18 بهمن ماه در سالن منطقه ویژه با حضور پرسنل و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود که این مراسم با برنامه‌های شاد و مفرحی همراه خواهد بود.

وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌ها، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و در شب 22 بهمن ماه نیز نور افشانی شهرک خلیج فارس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

یاردفتری ضمن تقدیر از فعالان عرصه‌های فرهنگی در شرکت پتروشیمی جم تاکید کرد: همگام با سایر اقشار جامعه، همکاران پتروشیمی جم نیز در برنامه‌های دهه فجر از جمله راهپیمایی 22 بهمن حضوری پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول