اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 4 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر چهار مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 4 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کهگیلویه و بویراحمد

سید هانی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: اهداف و برنامه‌های یوم‌الله دهه فجر باید برای کودکان و نوجوانان تبیین شود تا با تفکری باز و آسوده در مراسم‌های این ایام حضور یابند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر لزوم آشنایی نسل جدید انقلاب با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با برنامه‌ریزی و تدوین چندین برنامه هدفمند ویژه ایام دهه مبارکه فجر، ضمن آشنا کردن کودکان و نوجوانان با وقایع و اهداف پیروزی انقلاب بر اساس عناوین روز شمار انقلاب برنامه‌های گسترده‌ای را برگزار خواهد کرد.

وی گفت: ذهن کودکان مانند ظرفی است که اگر اندیشه‌های مثبت به این ظرف منتقل شود، کودک در مسیر مثبت قرار گرفته و رفتاری مثبت خواهد داشت در صورتی که اگر اندیشه‌های ناسالم به ذهن او منتقل شود، رفتار او در جهت منفی و نادرست هدایت می‌شود.

حسینی در ادامه افزود: قبل از هر چیزی ما خود باید انقلاب را بشناسیم و برای آشنایی کودکان با انقلاب عاشقانه فعالیت داشته باشیم تا کودکان ما نیز با شور و اشتیاق در این فعالیت‌ها با ما همراه شوند.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال 10 سالن سینمای کانون در یاسوج، سی‌سخت، مارگون، باشت، گچساران، دهدشت، لنده، لیکک و چیتاب به نام کم سن و سالترین شهید آن منطقه نامگذاری می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از افتتاح چهار مرکز دیگر در سطح استان همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار مرکز شماره دو کانون در شهرک امام حسین یاسوج از دهه فجر دو نوبتی می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند نهایت بهره را از فرصت به دست آمده ببرند.

این مسئول اشاره‌ای به تعداد مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کهگیلویه و بویراحمد کرد و گفت: در حال حاضر 17 مرکز ثابت و سیار در استان فعال هستند که راه‌اندازی مراکز سوق، چرام و مادوان در اولویت است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: مرکز فرهنگی هنری ثابت مارگون و سه مرکز سیار دیگر در شهرستان‌های گچساران و دهدشت در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی در خاتمه به میزان اعتبارات هزینه شده برای مراکز جدید‌التاسیس اشاره و تصریح کرد: جمع اعتبارات هزینه شده برای این مراکز 400 میلیون تومان است.

انتهای پیام/82011/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول