اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 تا 27 بهمن‌ماه

جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران برگزار می‌شود

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران گفت: بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات استان با عنوان جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات از 24 تا 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی هفتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، عباس رمدانی اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات استان با عنوان جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات از 24 تا 27 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این جشنواره با حمایت استانداری مازندران، سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان صنعت و معدن و تجارت و ارگان‌های مرتبط استان در خیابان فرهنگ ساری جنب سرپرستی بانک مسکن برگزار می‌شود.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با دعوت از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر استان خواست تا در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

مدیر هفتمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران یادآور شد: هدف از برپایی این جشنواره رسیدن به اهدافی نظیر، معرفی عرضه‌کنندگان و شناسایی متقاضیان عمده محصولات الکامپ و ایجاد زمینه مناسب برای برقراری تعامل موثر ما بین آنها، معرفی توانمندی‌ها، امکانات و زیرساخت‌های موجود در توسعه امنیت و به کارگیری فناوری اطلاعات و شناسایی اقدامات اساسی و زیرساخت‌های لازم برای توسعه و ارتقا فناوری اطلاعات، شناسایی اشخاص حقیقی و حقوقی موثر در این عرصه برای ساماندهی فعالیت‌های گروهی، طرح ایده‌ها و تبادل نظر صاحبان دانش و تجربه است.

رمدانی معرفی جایگاه فناوری اطلاعات در برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی کشور و سند چشم‌انداز 20 ساله را نیز از دیگر اهداف این جشنواره دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه اینترنت، ماشین‌های اداری، اتوماسیون اداری الکترونیک، مخابرات و تجارت الکترونیک است، افزود: در این نمایشگاه کتاب اطلاعات نمایشگاه نیز چاپ و در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.

وی گفت: اعضای نظام صنفی رایانه نیز از 10 درصد تخفیف در اجاره غرفه‌ها برخوردار می‌شوند و این طرح نیز دارای تسهیلاتی است که در اختیار اعضای این صنف قرار گرفته است.

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران یادآور شد: در زمان برگزاری نمایشگاه امکانات برگزاری سمینار و ارائه مقاله فراهم است و چنانچه افرادی علاقه‌مند به برگزاری سمینار یا مقاله باشند می‌توانند با هماهنگی با دبیرخانه جشنواره از این امکانات استفاده کنند.

رمدانی با انتقاد از فضای اختصاص داده شده و همچنین عنوان جشنواره برای ارائه دستاوردهای صنف فنی و تخصصی رایانه ابراز امیدواری کرد: در آینده فضاهای مناسب‌تری برای برپایی نمایش دستاوردهای این صنف اختصاص داده شود.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول