اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

راه‌اندازی تورهای صنعتی با هدف تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به برگزاری تورهای صنعتی گفت: هدف از برگزاری تورهای صنعتی ارتقای کیفیت، بهره‌وری، توسعه فناوری، نوآوری، تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار است.

راه‌اندازی تورهای صنعتی با هدف تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار

کیوان گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌هایی است که شرکت شهرک‌های صنعتی در برنامه دارد.

وی افزود: طی هفته گذشته نیز در این راستا تور صنعتی صنعتگران همدان در شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بیان داشت: تور صنعتی صنعتگران همدانی با حضور 40 نفر از مدیران صنعتی، عاملان خوشه‌های صنعتی کردآباد و نگارخاتون و دانشجویان علاقه‌مند در قالب بازدید از شرکت‌های نفیس نخ، شمس آذر، بیدستان و کمجاچوب انجام شد.

وی هدف از برگزاری تورهای صنعتی را ارتقای کیفیت، بهره‌وری، توسعه فناوری، نوآوری، تبادل اطلاعات و ایجاد اشتغال پایدار عنوان کرد.

گردان در رابطه با انتخاب شرکت‌های میزبان افزود: شرکت‌های یاد شده از شرکت‌های موفق و با سابقه درخشان در امر تولید به شمار می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: مشاهده فرصت‌ها از نزدیک، ارتباط حضوری با کارآفرینان موفق و شناخت نقاط قوت این واحدها می‌تواند اثرات مطلوبی در روند پیشرفت صنعت استان داشته باشد.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول