اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن انجام می‌شود

تویسرکان میزبان مسابقات ورزشی بومی ـ محلی غرب کشور

فرماندار تویسرکان از برگزاری مسابقات بومی ـ محلی ورزشی (منطقه 6) غرب کشور در سه رشته ورزشی در 17 بهمن ماه خبر داد.

تویسرکان میزبان مسابقات ورزشی بومی ـ محلی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی کشور در این شهرستان، از میزبانی مسابقات ورزشی بومی - محلی منطقه 6 غرب کشور در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: 17 بهمن ماه همزمان با روز «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت » مسابقات ورزشی بومی ـ محلی غرب کشور در سه رشته ورزشی در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور ورزشکاران 6 استان در رشته‌های ورزشی کشتی، طناب‌کشی و دال پران در سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر شهرستان تویسرکان انجام خواهد شد.

فرماندار تویسرکان با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های مستمر نماینده مردم تویسرکان در مجلس، یادآور شد: امسال دو مسابقه ملی لیگ برتر دوچرخه‌سواری و لیگ برتر کبدی با تعامل و همکاری مسئولان در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

وی افزود: تویسرکان با وجود کوچک بودنش دارای توان و ظرفیت بالایی برای برگزاری مسابقات ورزشی ملی و حتی فراملی است.

شرکائی با تاکید بر حضور ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در زمان برگزاری مسابقات ورزش غرب کشور، ابراز داشت: همه باید از این فرصت‌ برای رسانه‌ای شدن شهرستان و نهادینه شدن ورزش در بین جامعه به نحو شایسته استفاده کنیم.

وی از مسئولان امر برای حضور عموم مردم برای دیدن این مسابقات خواست تا اطلاع‌رسانی لازم انجام شود‌، گفت: دستگاه‌های اجرایی در تعامل و همگرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی غرب کشور در شهرستان برگزار شود.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان نیز افزود: 120 ورزشکار در رشته‌های کشتی، طناب‌کشی و دال‌پران از 6 استان در این مسابقات شرکت دارند.

کیانوش سلیمانی با بیان اینکه تیم‌‌های ورزشی روز 16 بهمن وارد شهرستان می‌شوند، خاطرنشان کرد: مسابقات بومی ـ محلی ورزش غرب کشور روز 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول