اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 100 برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان چرام

مسئول امور بانوان فرمانداری چرام از اجرای 100 برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و تفریحی در دهه فجر خبر داد.

اجرای 100 برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان چرام

مریم دلداده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری 100 برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و تفریحی در دهه فجر خبر داد.

مسئول امور بانوان فرمانداری چرام ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: امسال دهه فجر شهرستان چرام با شکوه و عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی، عنوان کرد: حضور پرشور در شکل‌گیری انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایران اسلامی است.

این مسئول، اضافه کرد: بانوان با عزمی استوار علیه طاغوت و استکبار جهانی به صحنه مبارزه آمدند و دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کردند.

دلداده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده کمیته بانوان در دهه فجر و با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی این کمیته بیش از 100 برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و تفریحی است، گفت: این برنامه‌ها به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع داده شده که بیش از 60 برنامه در قالب برنامه‌های داخلی هر دستگاه و مابقی برنامه‌هایی است که عمومیت داشته و در سطح شهرستان ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که کمیته بانوان چرام دارای 15 عضو بوده و برنامه‌های دهه فجر را بر عهده خواهند داشت، اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی در نشست‌های آتی، تلاش کنیم که برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در چرام از لحاظ کیفی و کمی، باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

مسئول امور بانوان فرمانداری چرام، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، امور بانوان فرمانداری چرام برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌کند، که عبارتند از: برگزاری محافل قرآنی در حسینیه‌های شهر و روستا ویژه بانوان، برگزاری مسابقه قرآنی ویژه بانوان، تقدیر از بانوان نخبه قرآنی، تجلیل از هنرمندان زن تاثیرگذار در عرصه هنر انقلاب اسلامی و بازدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز صنعتی که مدیریت آن‌ها را زنان بر عهده دارند.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول