اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

افتتاح چندین پروژه عمرانی ورزشی در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی ورزشی همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

افتتاح چندین پروژه عمرانی ورزشی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر علاوه بر اجرای مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی چندین پروژه عمرانی ورزشی در استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی شهرستان زرندیه، استخر آلیس شهرستان کمیجان، سکوی تماشاچی شهرستان شازند و شرکت تعاونی مصرف کارکنان اداره از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی است که در ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضمن افزایش سرانه فضای ورزشی استان امکانات و فضاهای ورزشی مورد نیاز علاقه‌مندان در این شهرها فراهم خواهد شد.

ملکی با اشاره به برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی و ورزشی در این ایام خاطرنشان ساخت: از این تعداد 350 فعالیت فرهنگی، ورزشی و عمرانی در بخش جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان و 150 برنامه توسط سایر دستگاه‌های دولتی، دانشگاه‌ها، سپاه، هلال احمر، بنیاد شهید و... پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است، گفت: مسئولان باید در دهه فجر با برنامه‌ریزی‌های اساسی وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کرده تا مردم به خدمات ارزنده این نظام پی ‌ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

انتهای پیام/87003/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول