اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت ورزش اصفهان:

مدیر جدید ورزش اصفهان به ورزش پایه توجه کند

پیشکسوت ورزش اصفهان گفت: با توجه به اینکه از گذشته مدیران همیشه به فکر ورزش قهرمانی بوده‌اند مدیر جدید باید به ورزش پایه و آموزشگاه‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

مدیر جدید ورزش اصفهان به ورزش پایه توجه کند

مهدی منتظر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اولویت‌های پیش روی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه از گذشته مدیران ورزش اصفهان همیشه به فکر ورزش قهرمانی بوده‌اند مدیر جدید باید به ورزش پایه و آموزشگاه‌ها توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید در رشته‌های مختلف هیئت‌ها را مجبور به انجام این کار کنند، تصریح کرد: درصورتی‌که این توجه انجام شود ورزش اصفهان مانند گذشته پیشرفت می‌کند، امکانات وجود دارد اما این امکانات در اختیار ورزش مدارس قرار نمی‌گیرد.

این مدرس دانشگاه افزود: چندین سال در آموزش و پرورش بودم و در کمال تاسف مشاهده می‌کردم که به ورزش پایه هیچ توجهی نمی‌شود و مدارس غیرانتفاعی جایی برای ورزش کردن نداشتند.

وی تاکید کرد: در دانشگاه‌ها بهترین تاسیسات ورزشی وجود دارد اما هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود درحالیکه این مکان‌ها باید در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا پایه ورزش تقویت شود.

منتظر اضافه کرد: مسئولان ما تنها به فکر ورزش قهرمانی به ویژه در رشته فوتبال هستند و باید مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان این نکته را مدنظر قرار دهد که توجه به اصول ورزش پایه از نیازهای ورزش ایران و اصفهان است.

وی ادامه داد: در هیئت‌های مختلف فعالیت کرده و سالیان بسیار قبل، رئیس هیئت بدمینتون استان بودم، اینکه مدیران کل یکی دو سال روی کار بیایند پس از آن تغییر کنند نیز کار صحیحی نیست.

پیشکسوت ورزش اصفهان گفت: امکانات و بودجه‌ای که در اختیار ورزش قرار می‌گیرد کافی نیست چراکه ورزش مقوله‌ای مصرفی است.

وی با اشاره به ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: سال‌های سال است که این ورزشگاه در حال ساخت است، درست است که اصفهان باید دارای چنین ورزشگاهی باشد اما تاسیساتی که کوچکتر از این هم باشد اصفهان نیاز دارد، در حال حاضر به طور مثال در سپاهان شهر سوله‌ای برای ورزش بانوان زده شده است که چندین سال از ساخت آن می‌گذرد و تاکنون تکمیل نشده است درصورتی‌که باید به این مسائل توجه شود.

منتظر با بیان اینکه ورزش آموزشگاهی اصفهان به طور واقع دچار اشکال است، گفت: در آموزش و پرورش به ویژه در مدارس دخترانه هیچ توجهی به ورزش نمی‌شود در حالی‌که پایه ورزش در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول