اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

برگزاری بیش از 280 برنامه فرهنگی و ورزشی در آذربایجان غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه فجر امسال بیش از 280 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری بیش از 280 برنامه فرهنگی و ورزشی در آذربایجان غربی

علی خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 280 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی در ادارات ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی استانی، کشوری و بین‌المللی، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با مشارکت شهرداری از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

خلیلی برگزاری همایش یادواره شهدای ورزشکار با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران، رژه و همایش سراسری دوچرخه‌سواری، اتومبیل‌رانی و موتورسواری در آغاز ایام دهه فجر با عنوان استقبال نور و همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در دهه فجر امسال عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی یادآور شد: نشست‌های هم‌اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و جوانان و حضور گسترده در راهپیمایی پرشکوه روز 22 بهمن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

خلیلی با اشاره به افتتاح پروژه‌های ورزشی عمرانی، ادامه داد: همزمان با دهه فجر سه پروژه روستایی فضاهای ورزشی رو باز در آذربایجان غربی افتتاح خواهد شد و همچنین دو پروژه سالن ورزشی روستایی در گلریزان سلماس و اسلام آباد شهرستان ارومیه در دهه فجر هر کدام با اعتبار بیش از 500 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به دستاوردهای ورزشی استان، تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی آذربایجان غربی بیش از 41 سانتی‌متر بوده و 20 سانتی‌متر سرانه ورزشی در دست احداث وجود دارد.

خلیلی با بیان اینکه تعداد اماکن ورزشی آذربایجان غربی 357 مکان ورزشی است، ادامه داد: با احتساب سایر ادارات ورزشی نیز 507 مکان ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد.

انتهای پیام/61005/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول