اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان خبر داد

افتتاح بیمارستان منوجان در دهه فجر

فرماندار منوجان گفت: همزمان با دهه فجر، بیمارستان منوجان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

افتتاح بیمارستان منوجان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از تحولات بسیار بزرگ در این عصری که ما زندگی می‌کنیم، شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از تفکر شیعی است، بیان کرد: شکل‌گیری انقلاب اسلامی رخداد بسیار بزرگی است که همه معادلات را بر هم زد و خواب استکبار را آشفته کرد.

فرماندار منوجان عنوان کرد: امام حسین (ع) در راه مبارزه با ظلم و ظلم‌ستیزی اقدام کرد و شهید شد و امام خمینی (ره) با همین تفکر آمد و به مبارزه با نظام طاغوت پرداخت.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) چون اعتقاد و باور بسیار عمیق به خدا داشت به مبارزه با دستگاه ظلم و جور پرداخت و پیروز شد.

تشکری ادامه داد: امام خمینی (ره) به راهی که انتخاب کرده بود، امیدوار بود و راه ایشان راه امام حسین (ع) بود که انتخاب کرد و بسیار روشن بود و هدفی را که انتخاب کرده بود به آن باور داشت و آن هم تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی بیان کرد: ما باید به پای نظام و انقلاب بایستیم و دفاع کنیم، زیرا دشمن به دنبال این است که غیرت دینی را از ما بگیرد و ما باید نسبت به مسائل سیاسی حساس و تیزبین و مدافع انقلاب باشیم.

فرماندار منوجان با اشاره به افتتاح بیمارستان منوجان در دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال در این شهرستان با مشارکت مردم باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول