اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سنندج خبر داد

واگذاری 4 واحد مسکونی به مددجویان سنندجی در دهه فجر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سنندج از واگذاری 4 واحد مسکونی به مددجویان سنندجی در ایام الله دهه فجر خبر داد.

واگذاری 4 واحد مسکونی به مددجویان سنندجی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا قدیمی ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی سنندج به مناسبت سی‌ و پنجمین سالگرد ایام‌الله دهه فجر با همکاری و هماهنگی ادارات و سازمان‌های شهرستان برنامه‌هایی در دست اقدام دارد.

وی از واگذاری 4 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش این نهاد مقدس در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برای احداث این 4 واحد مسکونی مبلغی بالغ بر 120 میلیون تومان هزینه شده است که در دهه فجر به مددجویان واگذار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سنندج با بیان این که یکی از برنامه‌های این نهاد مقدس در دهه فجر توانمندسازی بیماران خاص و صعب‌العلاج است اظهار کرد: این نهاد مقدس به 32 خانوار زیرپوشش از بیماران خاص و  صعب‌العلاج یک سبد کالا غذایی به ارزش 100 هزار تومان اعطا می‌شود.

قدیمی افزود: برای 45 نفر بیمار معرفی شده از طرف مرکز بهداشت سبد کالایی به ارزش 120 هزار تومان داده می‌شود.

وی در خصوص هزینه‌های خدمات درمانی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اظهار کرد: به 60 نفر مددجو هم بالغ بر 150 هزار تومان اعطا و علاوه بر این هم برای 5 نفر از سالمندان معرفی شده، کمک هزینه 200 هزار تومانی خرید سمعک پرداخت می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود و تهیه برنامه‌های اجرایی متناسب با قابلیت‌ها و امکانات ادارات عضو کمیته به منظور فراهم‌سازی زمینه مناسب برای مشارکت و حضور عمومی مردم به ویژه محرومین و مستضعفان جامعه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر وظایف این کمیته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سنندج در پایان گفت: کمیته همیاری، وظایفی از قبیل تبیین نقش مؤثر محرومین در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و استحکام نظام، فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر محرومین با دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف، تبیین مناسب رویکردهای دهه پیشرفت و عدالت و ایجاد امید و نشاط نسبت به آینده انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/79016/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول