اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی خواستار شد

لزوم استفاده از ظرفیت ادارات بهمئی در برنامه‌های دهه فجر

فرماندار بهمئی گفت: از ادارات انتظار می‌رود که از همه ظرفیت‌های خود جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر و تجلیل از شهدا و خانواده آنان استفاده کنند.

لزوم استفاده از ظرفیت ادارات بهمئی در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الله دلشاد ظهر امروز در جلسه کمیته ایثارگران دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: همواره مدیون خون شهیدان هستیم و این کشور و ما مردم و مسئولان بیش از هر چیز مدیون خون شهیدان هستیم.

این مسئول ادامه داد: مردم رشید ایران با دست خالی و با شعار الله‌اکبر توانستند در مقابل رژیم تا دندان مسلح پهلوی پیروز شوند و امروز سرمشق و الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی و آزادی‌خواهان جهان شده‌اند.

دلشاد افزود: امروزه در آستانه دهه فجر هستیم و باید به تبیین و تاثیر و نقش مردم در شکل‌گیری انقلاب در همه برنامه‌هایی که اجرا می‌شود، بپردازیم.

وی گفت: از ادارات انتظار می‌رود تا از همه ظرفیت‌های خود جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و تجلیل از شهدا و خانواده آنان استفاده کرده و گزارش آن به بنیاد شهید ارائه شود.

امام جمعه شهر لیکک نیز در این نشست کمیته ایثارگری که در محل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی برگزار شد، اظهار کرد: هر چه داریم از شهدا بوده و زبان برای وصف شهدا و کسانی که برای انقلاب از همه چیز خود گذشتند قاصر است.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت افزود: از همه ادارات شهرستان می‌خواهیم که با هماهنگی و همکاری با اداره بنیاد شهید شهرستان برنامه‌های فرهنگی در خور شأن شهدا اجرا کنند.

وی تصریح کرد: سعی کنیم برنامه‌ها منسجم بوده و تکراری نباشند و از نظر کمیت و کیفیت متنوع و پربار باشند.

انتهای پیام/82009/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول