اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

بزرگداشت دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است.

بزرگداشت دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز سومین جلسه کمیته دانشجویی ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی همدان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

این جلسه با حضور جمع کثیری از مسئولان دفاتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این جلسه بزرگداشت دهه فجر را دارای ارزشی بسیاری دانست و اظهار کرد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر که عامل نوظهور انقلاب و انتقال آن به جامعه است، بسیار مهم خواهد بود.

آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی زنده نگه داشتن ایام‌الله را در حافظه تاریخ کاری دشوار دانست و افزود: کسانی می‌توانند به بزرگداشت ایام الله بپردازند که صبار و شکور باشند.

وی با اشاره به بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی ایران، هدف از بزرگداشت روزهای خدا را ادای دین و بیان ارزش واقعی آنها دانست.

امام جمعه همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زنده‌‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که کمتر از شهادت نیست، افزود: با فراموشی یادواره شهدا، همه خوبی‌ها فراموش می‌شود پس باید شهدا و سیره آنان را همیشه مد نظر داشت.

وی عامل زنده‌ شدن یاد عاشورا در جهان را بزرگداشت یوم‌الله عاشورا به دست مسلمانان دانست و افزود: اگر یوم‌الله غدیر، آن طور که باید و شاید جهانی نشده به دلیل عدم پاسداشت یوم‌الله غدیر به دست شیعیان است.

محمدی با لزوم اهمیت به پاسداشت روز 12 بهمن ماه خاطرنشان کرد: از آن جا که این روز بعد از تحمل جنگ و سختی‌ها حاصل شده، باید مورد توجه باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته دانشجویی استان در ایام‌الله دهه فجر افزود: کارهای انجام شده از سوی دانشگاهیان را باید به بدنه جامعه وارد کرد.

امام جمعه همدان ضمن بزرگداشت آزادسازی خرمشهر به عنوان میراثی ارزشمند در ادامه گفت: برنامه‌های خوب و سازنده می‌تواند بازخوانی انقلاب را برای نسل جوان به همراه داشته باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان و مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی همدان نیز اظهار کرد: کمیته دانشجویی گرامیداشت دهه فجر امسال به عهده جهاد دانشگاهی واگذار شده است.

اکبر اسدی افزود: برنامه‌های فرهنگی و تخصصی ستاد در قالب 205 عنوان و 315 برنامه طی امسال پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های ستاد در بزرگداشت دهه فجر افزود: برگزاری کرسی‌های هم‌اندیشی، برنامه‌های شاد در قالب جشن‌های انقلاب و مسابقات ورزشی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی همدان ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی مضامین انقلاب و آسیب‌شناسی آموزه‌های انقلاب، برگزاری نمایشگاهای متعدد در سطح دانشگاها، هم‌اندیشی اساتید با موضوع دستاوردهای انقلاب، اردوهای درون‌استانی و برون‌استانی و حضور دانشجویان در راه‌پیمایی روز 22 بهمن‌ ماه از دیگر برنامه‌ها در دانشگاها و مراکز آموزشی خواهد بود.

وی در پایان از حضور مسئولان برنامه‌های گرامی‌داشت ستاد دهه فجر در خبرگزاری ایسنا خبر داد و افزود: مسئولان با حضور در خبرگزاری ایسنا طی ایام دهه فجر به بحث و بررسی دستاوردهای انقلاب خواهند پرداخت.

انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول