اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت برق خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از 86 پروژه برق‌رسانی خراسان جنوبی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام دهه فجر تعداد 86 پروژه برق‌رسانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 50 میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 86 پروژه برق‌رسانی خراسان جنوبی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، محمدعلی ضامن در تشریح برنامه‌های برق‌رسانی در دهه فجر اظهار داشت: برق‌رسانی به مسکن مهر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، روشنایی معابر و تامین برق متقاضیان از جمله این پروژه‌ها است.

وی تصریح کرد: برای این پروژه‌ها 22 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 41 کیلومتر شبکه ضعیف و نصب 64 ترانس برق اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ادامه داد: از مجموع 86 پروژه دهه فجر 45 مورد مربوط به روستاها و مابقی در حوزه شهری است که با بهره‌برداری از آنها 5 هزار و 940 خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

ضامن با اشاره به برق‌رسانی مسکن مهر در خراسان جنوبی ابراز داشت: هم‌اکنون 4 هزار و 887 فقره انشعاب برق در بخش مسکن مهر آماده واگذاری به متقاضیان است که از این تعداد 2 هزار و 568 انشعاب در بیرجند قرار دارد.

این مسئول افزود: امسال 20 میلیارد ریال اعتبار برای برق‌رسانی در بخش مسکن مهر استان مصوب شده که تاکنون یک میلیارد و 250 میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، تعداد انشعاب برق واگذار شده در بخش مسکن مهر را تاکنون 16 هزار و 448 فقره اعلام کرد و متذکر شد: از این تعداد 14هزار و 500 فقره نصب و مابقی در حال نصب می‌باشد.

ضامن در پایان اذعان داشت: در بیرجند تاکنون 8 هزار و 700 فقره انشعاب برق در مسکن مهر به فروش رسیده که 7 هزار فقره آن نصب شده است.

انتهای پیام/22482/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول