اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های صدا و سیمای کرمان در ایام‌الله فجر انقلاب اعلام شد

در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، 14 فیلم سینمایی، 10 سرود و کلیپ جدید و 10 فیلم مستند با موضوع مرتبط با انقلاب اسلامی از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود.

برنامه‌های صدا و سیمای کرمان در ایام‌الله فجر انقلاب اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روزشمار حوادث انقلاب در کرمان همراه با گزارش، کارشناسی و سرود و موسیقی از جمله بخش‌های برنامه 15 دقیقه‌ای برگی از تقویم از صدای مرکز کرمان است که هر روز دهه فجر از رادیو کرمان پخش می‌شود.

همچنین دسته‌جمعی عنوان برنامه زنده رادیویی از صدای مرکز کرمان است که از روز 22 بهمن تا پایان زمان راهپیمایی از این شبکه پخش می‌شود.

گزارش‌های زنده از راهپیمایی مردم سراسر استان کرمان، ترانه و سرودهای خاطره‌انگیز، مطالب حماسی و کلام امام و رهبری از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

همچنین یک‌هزار و 100 دقیقه از برنامه‌های کرمان سلام، میکروفون صبح، خیابان جوانی، اهل آبادی  و صدای ساعت شب و 500 دقیقه از دیگر برنامه‌های صدای مرکز کرمان به ایام‌الله دهه فجر و مناسبت‌ها و برنامه‌های این ایام می‌پردازد.

گلباران عنوان ویژه برنامه 60 دقیقه‌ای از صدای مرکز کرمان است که در قالب بخش‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر به مخاطبان رادیو کرمان ارائه می‌شود.

نمایش‌های طنز، گفت‌وگو با مردم در ارتباط با خاطرات انقلاب در کرمان در بخش‌های گزارشی برنامه، زنگ تفریح، سرود و ترانه‌های خاطره‌انگیز و صحبت‌های کارشناسی از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است که در ایام دهه فجر هر روز به صورت زنده از شبکه استانی صدای مرکز کرمان پخش می‌شود.

شب‌های کرمان عنوان برنامه شبانه سیمای مرکز کرمان است که در ایام دهه فجر هر شب به مدت 45 دقیقه به بیان دستاوردهای انقلاب در کرمان می‌پردازد.

گفت‌وگو با میهمانان و بیان خاطرات انقلاب از زبان آنها، گزارش از توانمندی‌های استان کرمان، معرفی نخبگان استان در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی، معرفی هنرمندان و نویسندگان استان و پخش سرودهای خاطره‌انگیز و انقلابی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه شب‌های کرمان است.

همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری عنوان برنامه‌ای 30 دقیقه‌ای از سیمای مرکز کرمان است که در ایام دهه فجر روزهای زوج از شبکه کرمان پخش می‌شود.

گفت‌وگو با مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر و مسئولان استان و شهرستان‌های استان درباره طرح‌ها و برنامه‌های این ایام و عملکرد نظام در زمینه‌های گوناگون مهم‌ترین بخش این برنامه است.

انقلاب در کرمان عنوان مستند گزارشی است که در 10 قسمت 25 دقیقه‌ای در ایام دهه فجر از سیمای مرکز کرمان پخش می‌شود و به بررسی حوادث انقلاب در کرمان با استفاده از اسناد و مدارک و منابع دیداری و خاطرات شاهدان عینی می‌پردازد.

مجموعه پخش سخنرانی‌ شخصیت‌های مهم استانی و ملی به مناسبت دهه فجر نیز از جمله برنامه‌های سیمای کرمان در این ایام است.

بچه‌ها مسابقه، اجازه هست، روی خط جوانی، و زندگی زیباست، برنامه‌های ویژه کودک، نوجوان، جوان و خانواده سیمای کرمان نیز در قالب بخش‌های ویژه به ایام‌الله دهه فجر می‌پردازند.

در دیگر برنامه‌های سیمای کرمان از جمله روستاد به روستا، دریادلان، گشت و گذار، خانه‌های نورانی، کرمان، ورزش سلامت، نماز جمعه و سینای سلامت نیز با توجه به هدف و مخاطب برنامه به ایام‌الله دهه فجر و مناسبت‌های ویژه این ایام پرداخته می‌شود.

همچنین در این ایام 14 فیلم سینمایی، یک سریال 22 قسمتی، 10 سرود و کلیپ جدید و 10 فیلم مستند با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی از سیمای کرمان پخش می‌شود.

انتهای پیام/80020/س/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول