اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

قزوین ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با سازمان ملل متحد دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در این استان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با سازمان ملل متحد وجود داشته به خصوص در زمینه فقرزایی و همکاری با محیط زیست که مورد توجه است.

قزوین ظرفیت‌های مناسبی برای همکاری با سازمان ملل متحد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، گری لوییس مسئول هماهنگ‌کننده سازمان ملل متحد در سفر به استان قزوین برای بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل کمیته امداد امام خمینی به همراه مدیران و معاونان اداره کل کمیته امداد امام خمینی  استان قزوین با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

در این دیدار که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، آیت‌الله هادی باریک‌بین نهاد کمیته امداد امام خمینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: بعد از تأسیس این نهاد مهم در کشور ما به خوبی این نهاد محرومان و فقرا را مورد پوشش خود قرار داده که جای قدردانی است.

وی رسیدگی به محرومان و فقرا را در دین مبین اسلام با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: خدای تبارک و تعالی به پیامبر خود رسول گرامی اسلام (ص) سفارش زیادی در رابطه با توجه به قشر محرومان و فقرا کرده که مورد توجه ائمه بزرگوار اسلام نیز قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: خدای متعال به متمکنین در حدیث قدسی بیان کرده که باید این عده افراد با رعایت احترام، به فقرا و محرومان بیشتر رسیدگی کرده و آنها را به نحو صحیح و آبرمند اداره کنند.

باریک‌بین ضمن خیر مقدم به هماهنگ‌کننده سازمان ملل در سفر به استان قزوین بیان کرد: در این استان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای همکاری با سازمان ملل وجود داشته به خصوص در زمینه فقرزدایی و همکاری با محیط زیست که مورد توجه قرار دارد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آنچه برای توسعه محیط زیست و فقرزدایی در این استان سرمایه‌گذاری شود به نحو بهتری جواب داده می‌شود. ما خوشحال هستیم که سازمان ملل متحد افرادی هستند که به فکر محرومان و حقوق مردم سراسر جهان بوده و این حقوق مردم را حفظ می‌کنند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول