اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سرلوحه قرار دادن تفکر شهادت ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: سرلوحه قرار دادن تفکر شهادت ضروری است.

سرلوحه قرار دادن تفکر شهادت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین عصر امروز به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ع) و امام صادق (ع) به همراه استاندار قزوین در دیدار با خانوداه شهید ناصر بهرامی، اظهار کرد: رزمندگان دلاور و شجاع ما توانستند با اراده و تقوای مثال زدنی خود بر دشمن بعث فائق آیند.

وی افزود: این رزمندگان و ایثارگران موفق شدند در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی‌های ارزشمندی کسب کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: از بین رزمندگان شجاع و با اخلاص ایرانی برخی به خیل شهدا پیوستند که ما هرچه داریم از شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

باریک‌بین عنوان کرد: بر اساس آیات قرآنی شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند اما باید این واقعیت را باور داشته باشیم که شهدا برگزیدگان الهی هستند و ما وظیفه داریم با خواندن وصیت نامه این بزرگواران مسیر درست را پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که به سوی خدا حرکت کردند و اکنون مزار و وصیت‌نامه‌های آنان مردم را به سوی خداوند متعال هدایت می‌کند.

امام جمعه قزوین گفت: شهادت در کشور ما به عنوان یک واقعیت و جریان اصیل فرهنگی محسوب می‌شود و امروزه پیگیری و سرلوحه قرار دادن این تفکر ضروری و اجتناب ناپذیر است.

باریک‌بین بیان کرد: باید تلاش کنیم تا تفکر شهدا در میان نسل جوان و آینده سازان کشور ترویج شود تا زمینه صیانت و احیاء این اندیشه به خوبی فراهم شود.

وی با تأکید بر شناساندن شهدا به نسل جوان بیان کرد: ابعاد نورانی زندگی شهدا باید توسط مسئولان به نسل نوجوان و جوان شناسانده شود و در این بین اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه خطیری بر عهده دارد.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول