اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

امر به معروف و نهی از منکر بخش عمده‌ای از فرهنگ ایرانیان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امر به معروف و نهی از منکر بخش عمده‌ای از فرهنگ ایرانیان را شامل می‌شود بنابراین باید برای احیای آن در جامعه اقدامات لازم صورت گیرد.

امر به معروف و نهی از منکر بخش عمده‌ای از فرهنگ ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین بعدازظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای دانش‌آموزی امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: همه بانوان و دختران جوان باید برای پاکدامنی بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: تلاش بانوان برای حفظ پاکدامنی اجازه نمی‌دهد که دشمنان به اهداف شوم خود که از بین بردن حجاب و عفاف بین بانوان و دختران جوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، دست یابند.

امام جمعه قزوین خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد: شما دانش‌آموزان باید علاوه بر تحصیل علم و دانش به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر توجه کرده و بیش از پیش با زوایای مختلف آن آشنا شوید.

باریک‌بین با تأکید بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امروز فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار ضروری بوده و هم‌ردیف با نماز و حج قرار گرفته است.

این مسئول گفت: افرادی که وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند باید بدانند که وظیفه سنگینی را برعهده گرفته‌اند و اجر فراوانی در نزد خداوند متعال دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت اقامه نماز در مدارس ابراز کرد: اقامه نماز در مدارس و خانواده‌ها باید جدی گرفته شود و از مسئولان مدارس انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب به این مهم بیش از پیش توجه کنند.

باریک‌بین با اشاره به احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از شعائر و وظایف اسلامی بوده و اولویت همه کارها باید بر اساس ارزش‌های الهی باشد تا مورد قبول ذات اقدس الهی قرار گیرد.

این مسئول ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر بخش عمده‌ای از فرهنگ ملی ایرانیان که فرهنگ ایرانی‌ اسلامی است را شامل می‌شود بنابراین باید با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات مناسب در راستای احیای آن تلاش کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام مهدی پورآرین مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در خصوص فعالیت‌های این ستاد گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام/77010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول