اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

بهره‌برداری از 62 پروژه شهرستان خوسف در دهه فجر

فرماندار خوسف با بیان این‌که به مناسبت دهه مبارک فجر تعداد 62 پروژه در خوسف به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به بخش کشاورزی است.

بهره‌برداری از 62 پروژه شهرستان خوسف در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوسف، مهدی فرجامی‌فرد اظهار داشت: برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال در خوسف اعتباری بالغ بر 106 میلیارد و 764 میلیون ریال هزینه شده که 45 میلیارد و 623 میلیون ریال اعتبار دولتی و 61 میلیارد و 141 میلیون ریال دیگر از محل تسهیلات و سرمایه‌گذاری تامین شده است.

وی به شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال‌جاری در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: افتتاح ایستگاه خودکار هواشناسی، احداث محلی برای پرورش شترمرغ، احداث استخر آب و مرغداری گوشتی از جمله این پروژه‌ها است.

فرماندار خوسف با اشاره به ضرورت احداث بیمارستان در شهر خوسف افزود: بیمارستان خوسف در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

فرجامی‌فرد از راه‌اندازی ایستگاه TBS برای گازرسانی به شهرک صنعتی خوسف در دهه فجر امسال خبر داد و ادامه داد: طول شبکه توزیع گاز در این پروژه حدود 6 هزار متر است.

وی یادآور شد: راه‌اندازی مرکز سرپایی درمان و بازتوانی اعتیاد یکی دیگر از پروژه‌های شاخص بوده که به مناسبت دهه فجر امسال در خوسف افتتاح می‌شود.

فرماندار خوسف به دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر در خوسف اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن، هواشناسی، منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بهزیستی از جمله این دستگاه‌ها است.

فرجامی‌فرد با بیان این‌که با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در خوسف 594 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، اذعان داشت: با افتتاح این پروژه‌ها اشتغال پایدار برای 46 نفر ایجاد می‌شود.

وی افزود: اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی، سرمایه‌گذاری و تسهیلات تامین شده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول