اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

ابعاد مختلف حماسه بزرگ 9 دی در جامعه تبیین شود

فرماندار خوسف گفت: باید ابعاد مختلف حماسه بزرگ 9 دی در جامعه تبیین و روشنگری شود.

ابعاد مختلف حماسه بزرگ 9 دی در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در تجمع بزرگ نهم دی‌ماه مردم شهر خوسف در محل هیئت حسینی این شهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، نهم دی‌ماه را روزی فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حماسه عظیمی که در این روز خلق شد همبستگی و ولایتمداری ملت ایران را به دنیا نشان داد.

وی گفت: این حماسه خودجوش و مردمی بود و تنها علت آن نیز بصیرت و بیداری ملت ایران است که اجازه ندادند عده‌ای اندک انقلاب و نظام را از مسیر خود خارج سازند و با استفاده از شرایط به وجود آمده خسارات بیشتری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

فرماندار خوسف علت ماندگاری این روز را حضور حماسی و با بصیرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و افزود: هوشیاری و بصیرت بالای مردم در برابر دشمنان، فتنه‌گران و استکبار جهانی بود که این حماسه بزرگ را در تاریخ ماندگار کرد.

فرجامی‌فرد حماسه عظیم روز 9 دی را نمایشی از ظرفیت مردم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران با خلق این حماسه بساط فتنه‌گران را جمع و تنفر و انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی و مزدوران داخلی آنها به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: ملت ما هر زمان که احساس کنند خطری انقلاب و نظام آنها را تهدید می‌کند خود پای کار آمده و به هیچ فرد و حزب و گروهی اجازه نمی‌دهند که تهدیدی برای انقلاب و دستاوردهای آن باشد.

فرماندار خوسف با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در شکل‌گیری این حماسه مردمی، تاکید کرد: به طور حتم نقش مقام عظمای ولایت در هوشیاری و توجه مردم بر جریانات داخلی و خارجی کم‌نظیر و می‌توان گفت بی‌نظیر بود.

فرجامی‌فرد اضافه کرد: فتنه به وجود آمده در سال 88 که حاصل زیاده‌خواهی برخی خواص در انتخابات آن سال بود، به موقع و با درایت بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب و همچنین هوشیاری و بصیرت مردم مومن و ولایی ایران پایان یافت تا یک روسیاهی بزرگ برای آنان که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش بودند باقی بماند.

وی یادآور شد: اکنون که در چهارمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی قرار داریم، عظمت آن حماسه عظیم و باشکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن بیشتر مورد تحقیق و بررسی مردم ایران قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: امروز باید ابعاد مختلف این حماسه بزرگ را در جامعه تبیین و علل، عوامل و ریشه‌یابی دقیق جریانات منتهی به حماسه 9 دی توسط مطبوعات، رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی روشنگری شود.

انتهای پیام/69020/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول