اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف خبر داد

کسب رتبه نخست خوسف در پرداخت تسهیلات کشاورزی در خراسان‌جنوبی

فرماندار خوسف گفت: شهرستان خوسف با پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی رتبه نخست را در استان کسب کرد.

کسب رتبه نخست خوسف در پرداخت تسهیلات کشاورزی در خراسان‌جنوبی

مهدی فرجامی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوسف، اظهار داشت: کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوسف بلافاصله پس از تشکیل شهرستان، در تاریخ 23 شهریورماه گذشته کار خود را با هدف افزایش توان تولید و ظرفیت اشتغال دربخش کشاورزی آغازکرد و با تشکیل جلسات متعدد و حضور در روستاها در قالب برنامه‌های دهگردشی، تصمیمات و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت.

وی با بیان این که در ابتدای فعالیت کار گروه توسعه بخش کشاورزی استان جذب اعتبارات مربوط نه به صورت سهمیه‌بندی بلکه شناور بود، گفت: این شهرستان با جذب، اختصاص و پرداخت حداکثری تسهیلات کار گروه توسعه بخش کشاورزی به متقاضیان جایگاه ویژه‌ای در استان به دست آورد.

فرماندار خوسف افزود: جلسات برگزارشده این کار گروه نتایج بسیار خوبی برای بخش کشاورزی شهرستان داشت و با تزریق نقدینگی و تأمین زیرساخت‌های این بخش از جمله تسهیلات مناسب طرح توسعه بخش کشاورزی، تشکیل نظام صنفی کارهای کشاورزی و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سبب پیشرفت و توسعه مهم‌ترین پتانسیل شهرستان شد.

فرجامی‌فرد تصریح کرد: در کار گروه توسعه کشاورزی شهرستان خوسف در مجموع 40 میلیارد و 288 میلیون و 400 هزار تومان طرح مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شد و با پرداخت 230 میلیارد ریال تسهیلات شهرستان خوسف علاوه بر تعداد و مبلغ طرح‌های مصوب رتبه نخست را در استان در پرداخت تسهیلات کسب کرد.

وی با اشاره به سکونت حدود 90 درصد مردم این شهرستان در روستا اذعان داشت: حیات روستاها وابستگی شدید به کشاورزی و دامداری دارد و بخش ترویج جهاد کشاورزی باید فعال‌تر از گذشته کشاورزان روستاها را با مباحث علمی روز کشاورزی آشنا کند.

فرماندار خوسف با اشاره به پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان گفت: با زحمات و تلاش‌های مدیر جهاد کشاورزی شهرستان که جای قدردانی و تشکر دارد، شهرستان خوسف از نظر کشاورزی بسیار قوی عمل کرده و امیدواریم این پروژه‌ها به زودی در سطح شهرستان به ثمر برسد و شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش شهرستان باشیم.

انتهای پیام/69020/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول