اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

دهه فجر تجلی اتحاد ملت ایران است

امام جمعه بوکان گفت: دهه مبارک فجر تجلی زیبایی از اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

دهه فجر تجلی اتحاد ملت ایران است

عبدالرحمان خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به کشور قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: از فرصت ایجاد شده در این ایام باید برای تقویت وحدت بین ملت تلاش شود.

وی بر ضرورت اهتمام مسئولان برای خدمت به جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از نشانه‌های موفق بودن مدیران در اجرای برنامه‌های مختلف، توفیق داشتن آنها در جلب رضایت ملت است.

خلیفه‌زاده با خطاب قرار دادن مسئولان گفت: چنانچه برای رفع مشکلات و مسائل دنیوی مردم کشورمان گام‌های بلندی را بردارند، در واقع برای آباد کردن آخرت خود همت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد بین شیعه و سنی افزود: بین شیعیان و اهل تسنن در اصول دین اتفاق نظر وجود دارد ولی بین بعضی از مسائل فرعی به عبارت دیگر فروع دین یک سری اختلاف‌نظرهای سطحی دیده می‌شود که این قبیل موضوعات را نباید به اختلافات عمیق تعبیر کنیم.

امام جمعه بوکان با تاکید بر اینکه باید برای حفظ اتحاد مسلمانان جهان به صورت مستمر و به انحای گوناگون تلاش کنیم، اظهار داشت: وحدت کلمه عامل موثر در به دست آوردن پیروزی‌های بزرگ و افتخارات دلنشین است.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول