اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سپاه ناحیه تاکستان اعلام شد

تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان تاکستان

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تاکستان برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه مبارک فجر در شهرستان تاکستان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان تاکستان

مسلم لطفی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای شهر نرجه با سخنرانی سردار صباغ رئیس دانشکده امنیت در هفدهم بهمن ماه، یادواره شهدای خرمدشت با سخنرانی سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای کل سپاه در شانزدهم بهم و یادواره شهدای اسفرورین با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی جزو برنامه‌های دهه فجر شهرستان تاکستان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان از غبارروبی و دیدار با ائمه جمعه شهرستان تاکستان در دهه فجر خبر داد و افزود: اردوی یک روزه طرح واکسیناسیون و ویزیت رایگان از سوی بسیج جامعه پزشکی در شانزدهم بهمن ماه و برگزاری مسابقات موتورسواری و رالی کشوری در ششمین روز از دهه فجر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان نیز انجام می‌شود.

این مسئول به عطرافشانی و گلباران مزار شهدای شهر تاکستان با مشارکت بنیاد شهید و بسیج شهرستان تاکستان اشاره کرد و افزود: برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم بسیج در تاکستان با موضوع شب‌های مینودری در سالن امام علی (ع) در هشتمین روز از دهه فجر و اهدای جایزه به فیلم‌های برتر، برگزاری ایستگاه صلواتی، نشست‌های بصیرتی و معرفتی و برپایی همایش مداحان از سوی کانون بسیج مداحان شهرستان تاکستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر در شهرستان تاکستان است.

لطفی‌زاده به برگزاری مراسم میلاد امام حسن (ع) و جشن‌های انقلاب در تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تاکستان اشاره و تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر همچنین اعزام مبلغ به مناطق روستایی، برگزاری نشست‌هایی با عنوان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در شهرستان تاکستان صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تاکستان به برگزاری دوره تخصصی مهدویت در تاکستان اشاره کرد و افزود: طنین نواها و سرودهای خاطره‌انگیز و برگزاری مسابقه انشانویسی نیز در طول دهه فجر در این شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77005/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول