اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب/14

اجرای 40 برنامه فرهنگی ورزشی طی دهه فجر در نکا

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: 40 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرستان نکا اجرا می‌شود.

اجرای 40 برنامه فرهنگی ورزشی طی دهه فجر در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حسین دلیلی امشب در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان نکا اظهار داشت: ورزشکاران نیز همچون سایر اقشار جامعه در شکل‌گیری این انقلاب سهیم بوده‌اند و لذا برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیز باید با اولویت‌بندی مناسب حرکت کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی برای مقاطع مختلف سنی در رشته‌های مختلف ورزشی تدارک دیده شده است که در طول ایام‌الله دهه فجر به مرحله اجرا در می‌آید.

دلیلی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم این اداره بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی را متبلور سازد.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان نکا، یادآور شد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی)، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم 12 و راهپیمایی 22 بهمن، حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان نکا در دهه مبارک فجر است.

دلیلی بیان داشت: این برنامه‌ها با حضور فعال 36 هیئت ورزشی فعال شهرستان نکا و با حضور برادران و خواهران ورزشکار در طول دهه مبارک فجر در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف ورزشی در حوزه‌های مختلف و در سطح مدارس، مساجد، ادارات و ... استفاده کرد تا شاهد رونق ورزش در جامعه و در راستای آن افزایش سلامت و کاهش جرائم باشیم.

دلیلی افزود: بدون شک نقش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل بوده است و در موقعیت فعلی نیز باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در شناساندن دستاوردهای انقلاب به نسل جوان تلاش شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول