اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/147

رجبی: 11 طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا دهه فجر اجرا می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر آستارا از اجرای 11 طرح و برنامه این نهاد در دهه فجر امسال خبر داد.

رجبی: 11 طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا دهه فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رحمت‌الله رجبی عصر امروز در نشست کمیته امداد این شهرستان با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: با توجه به فرمایش‌های امام راحل انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود.

وی هدف کمیته امداد امام (ره) را شناسایی نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان کرد و افزود: تامین و تهیه معاش زندگی خانوارهایی که با مشکلات بسیاری مواجه هستند از اهداف این نهاد است. 

این مسئول تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) را 22 روز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در 14 اسفند سال 57 ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای حفظ شأن و منزلت و تحکیم بنیان خانواده گام برمی‌دارد.

رجبی از اجرای 11 طرح و برنامه کمیته امداد آستارا در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: تبلیغات محیطی کمیته امداد  امام خمینی (ره) آستارا به نحو مطلوب و مناسب و در حد مقدورات از جمله برنامه‌های این نهاد است.

وی غبارروبی مزار شهدا، شرکت در مراسم و برگزاری جشن دهه فجر، افتتاح چهار واحد مسکونی، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره‌نویسی از ایام انقلاب را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان و اهدای جهیزیه به شش نفر از نوعروسان را از دیگر برنامه‌های این نهاد ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال 16 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج به اردوگاه زیارتی ثامن‌الائمه مشهد مقدس از 11 تا 15 بهمن امسال اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول