اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مطرح کرد

پیش‌بینی اجرای افزون بر 40 هزار برنامه طی دهه فجر در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی می شود افزون بر 40 هزار برنامه طی دهه فجر در استان اجرا شود.

پیش‌بینی اجرای افزون بر 40 هزار برنامه طی دهه فجر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمد‌علی سالاری ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون اجرای 450 عنوان برنامه از سوی کمیته‌های ذیل به دست ستاد رسیده است که پیش‌بینی می‌شود بیش از 40 هزار برنامه برای دهه مبارک فجر در سطح استان اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در استان را هم برشمرد و گفت: تجلیل از دهه فجر در واقع پاسداشت اسلام و قرآن و بزرگداشت خون شهدا و نعمت عظیم ولایت است.

وی تصریح کرد: می‌بایست با عمل به دستورات و احکام اسلامی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب، شکر عملی این دستاوردهای معنوی و مادی کشورمان در طول 35 سال اخیر را به جای آوریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست بر رویکرد مردمی و حماسی اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر تاکید کرد.

محمد رحیم نوروزیان افزود: بایستی  با فراهم آوردن زمینه خدمت برای مردم بتوانیم بخشی از تکلیف خود نسبت به انقلاب اسلامی را ادا کنیم.

وی افزود: به طور حتم هر چه برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر فعال‌تر باشیم، به مثابه هزینه کردن در راه خدا و زنده نگه داشتن اسلام است.

نوروزیان همچنین زمینه  سازی برای حضور مدیران در نقاط مختلف به ویژه مناطق دور دست استان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را هم ضروری خواند.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول