اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

سرانه فضای سبز آبپخش افزایش یافت

شهردار آبپخش گفت: سرانه فضای سبز آبپخش به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

سرانه فضای سبز آبپخش افزایش یافت

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و استفاده از این پتانسیل و ظرفیت برای رشد و توسعه منطقه امری لازم است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار مدیریت شهری آبپخش قرار دارد و با همکاری شورای اسلامی شهر در این مسیر گام برمی‌داریم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری وظایف زیادی بر عهده دارد و برای انجام وظایف محوله و رضایتمندی شهروندان از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

عباسی تصریح کرد: بهبود وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر مهم‌ترین برنامه و اولویت اجرایی شهرداری آبپخش در سال جاری است که با همکاری و همراهی مردم و با حوصله شهروندان در کمترین زمان انجام می‌شود.

وی از افزایش سرانه فضای سبز آبپخش خبر داد و یادآور شد: با تلاش انجام گرفته شاهد افزایش فضای سبز به میزان چشمگیری هستیم و برای تداوم این مهم تلاش بیشتری می‌کنیم.

شهردار آبپخش بیان کرد: توجه به مبلمان شهری و بهبود وضعیت عمرانی شهر در دستور کار شهرداری است که باید با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

عباسی از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در آبپخش خبر داد و افزود: بدون تردید آبپخش یک شهر توریستی است و قابلیت‌های گردشگری بالایی دارد که باید با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد امکانات و فضاهای جدید، این حوزه را تقویت کرده و نسبت به جذب گردشگر در این شهر اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول