اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خبر داد

فعالیت 9 هزار کشاورز شناسنامه‌دار در آبپخش

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از فعالیت 9 هزار کشاورز شناسنامه‌دار در آبپخش خبر داد.

فعالیت 9 هزار کشاورز شناسنامه‌دار در آبپخش

محمداسماعیل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش قطب بزرگ کشاورزی استان و حتی کشور است و بیشترین خرمای تولیدی در استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: آبپخش علاوه بر تولیدات خرما، در تولید گندم و انواع صیفی‌جات و سبزیجات نیز نقش تاثیرگذاری دارد و روز به روز شاهد گسترش کشاورزی در این منطقه هستیم.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کانال‌های آبیاری سد رئیسعلی دلواری شاهد بهبود وضعیت آب کشاورزی در منطقه هستیم و این روند موجبات کیفیت‌بخشی به محصولات نیز شده است.

شفیعی از فعالیت 9 هزار کشاورز شناسنامه‌دار در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: درصد بالایی از جمعیت بخش آبپخش در زمینه کشاورزی فعالیت دارند و در این زمینه شاهد فعالیت 9 هزار کشاورز شناسنامه‌دار در حوزه‌های بهره‌بردار باغی، زراعی، دامی و ... در بخش آبپخش هستیم.

رئیس جهادکشاورزی بخش آبپخش گفت: پرداخت وام و تسهیلات کم‌بهره به کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی از مسائل مهمی است که می‌تواند زمینه‌ساز رشد، توسعه و ترقی کشاورزی بخش آبپخش باشد.

وی بیان کرد: شناخت نیازها و اولویت‌ها از مسائل مهمی است که پیشرفت و توسعه در هر عرصه‌ای را بهبود می‌بخشد و این امر در حوزه کشاورزی منطقه آبپخش مستلزم تلاش همگانی است.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش یادآور شد: به تمام مناطق کشاورزی آبپخش سرکشی می‌کنیم و با شناخت نیازها و مشکلات این قشر در راستای رفع معضلات پیش رو گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول