اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی در آبپخش

رئیس شورای اسلامی آبپخش از اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی در آبپخش خبر داد.

اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از طرح‌های زیربنایی در آبپخش اظهار داشت: آبپخش دارای موقعیت حساس و استراتژیکی است و رسیدگی به این شهر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی افزود: با شروع به کار شهردار جدید شاهد ارائه برنامه‌های بسیار خوبی توسط ایشان هستیم و همه باید کمک کنیم تا این برنامه‌ها با کیفیت مطلوبی اجرایی و عملیاتی شوند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفته و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم به نتایج مورد نظر برسیم.

رضایی تصریح کرد: همدلی و وحدت همه مسئولان و مردم رمز موفقیت و سربلندی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

وی از اجرای همزمان 20 پروژه عمرانی در آبپخش خبر داد و گفت: هم‌اکنون 20 پروژه نیمه‌تمام در سطح شهر آبپخش در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها در دستور کار شورای اسلامی و شهرداری آبپخش قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: استقرار ادارات و نهادهای دولتی در آبپخش از نیازهای اساسی است و مردم همواره برای این مسئله منتظر اقدامات مسئولان شهرستان و استان هستند.

رضایی یادآور شد: برای غلبه بر مشکلات موجود راهکارهای لازم را ارائه کرده‌ایم و به فضل خدا با اهتمام بیشتر و تلاش شبانه‌روزی به زودی شاهد بهبود وضعیت آبپخش خواهیم بود.

وی ابراز داشت: توجه عادلانه به محلات آبپخش و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در این محلات مورد تاکید شورای اسلامی شهر قرار دارد.

رضایی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم مشکلات موجود را به شورا و شهرداری منتقل کنند تا با همکاری بتوانیم در رفع مشکلات گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول