اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید آبپخش معارفه شد

کلید آبپخش در دستان حسین عباسی

در مراسمی با حضور مسئولان، حسین عباسی به عنوان شهردار جدید آبپخش معرفی شد.

کلید آبپخش در دستان حسین عباسی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان، شهردار جدید آبپخش معرفی شد و حسین عباسی رسما کلید شهر آبپخش را در دست گرفت.

رئیس شورای اسلامی آبپخش در این آیین اظهار داشت: آبپخش دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای رشد و توسعه این شهر باید اهتمام ورزیم.

مصطفی رضایی افزود: طی چند سال اخیر با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی برای رشد و اعتلای این شهر گام برداشته‌ایم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی با تقدیر از شهرداران سابق آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداران سابق در روند رو به رشد آبپخش تلاش زیادی داشته‌اند و لازم است از همه این عزیزان تقدیر کنیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش بیان کرد: مهندس عباسی شهردار جدید آبپخش نیرویی جوان، توانمند و متخصص است و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی برای پیشرفت این شهر تلاش می‌کنیم.

رضایی گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود و تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به نتایج لازم برسیم.

وی خواستار همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی با شهرداری و شورای اسلامی آبپخش شد.

در این آیین با تقدیر از زحمات سید محمود موسوی شهردار سابق و اسماعیل سلیمانی سرپرست شهرداری آبپخش، حسین عباسی به عنوان شهردار جدید آبپخش معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول