اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

تدوین سند چشم‌انداز شهری آبپخش

شهردار آبپخش از تدوین سند چشم‌انداز شهری آبپخش خبر داد.

تدوین سند چشم‌انداز شهری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حسین عباسی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید آبپخش اظهار داشت: صداقت و شفافیت و انتقادپذیری از مهم‌ترین اولویت‌های اینجانب در شهرداری آبپخش است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برم.

وی افزود: احترام به حقوق شهروندی و تقویت پایگاه اجتماعی شهروندان در دستور کار شهرداری است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهرداری وظایف زیادی بر عهده دارد و شاید نتوانیم برخی از ماموریت‌ها و وظایف را به نحو مطلوب انجام دهیم اما تلاش می‌کنیم داشته‌ها و نداشته‌ها را با صراحت و صداقت با مردم در میان بگذاریم.

عباسی تصریح کرد: بهبود وضعیت آسفالت کوچه‌ها و معابر مهم‌ترین برنامه و اولویت اجرایی است که با همکاری و همراهی مردم و با حوصله شهروندان در کمترین زمان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: توجه به مبلمان شهری و افزایش سرانه فضای سبز نیز در دستور کار است و امیدوار هستیم با تلاش شبانه‌روزی در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

شهردار آبپخش از تدوین سند چشم‌انداز شهری آبپخش خبر داد و گفت: سند چشم‌انداز شهری برای افق 1404 تدوین می‌شود و بر این اساس فعالیت می‌کنیم. کیفیت‌بخش به طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در دستور کار قرار دارد و در این مسیر هیچ کوتاهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2452/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول