اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش خبر داد.

نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش

غلام‌عباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اجرای شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای مختلف مورد تاکید مسئولان قرار دارد و در این مسیر از تمام امکانات موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: در دشتستان و در بخش‌های شش‌گانه این شهرستان اقدامات ارزشمندی برای گازرسانی انجام شده و امیدواریم شاهد تکمیل شبکه در کمترین زمان ممکن باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از 535 کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان در دست اجرا داریم که به زودی تکمیل می‌شوند.

حسینی بیان کرد: تاکنون 380 کیلومتر گازرسانی در مناطق شهری دشتستان انجام گرفته است و 155 کیلومتر گازرسانی نیز تاکنون در مناطق روستایی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 192 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد و گفت: با اجرای چند طرح بزرگ گازرسانی در استان بیش از 192 شهر و روستا شامل 159 روستا و 33 شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی از نصب 4 هزار علمک گاز در آبپخش خبر داد و افزود: در تمامی مناطق شهری آبپخش بیش از 4 هزار و 100 علمک گاز نصب شده و مردم از این وضعیت رضایت خاطر دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ابراز داشت: ارائه خدمات گاز و گازرسانی به منازل مردم از اقداماتی است که تأثیرات فراوانی در افزایش سطح رفاه عمومی جامعه و رفاه شهروندان دارد و با تمام توان در این زمینه تلاش می‌کنیم.

حسینی یادآور شد: از همه مسئولان انتظار داریم در راستای ارائه خدمات گازرسانی با شرکت گاز استان بوشهر همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول