اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام تشریح کرد

برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی چرام در دهه فجر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی چرام در دهه فجر را تشریح کرد.

برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی چرام در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر به منظور همفکری در اجرای فعالیت‌های قرآنی دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی این شهر تشکیل جلسه داد.

حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی‌پور، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام در این نشست با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با توجه به آموزه‌های دینی قرآن و معارف بلند آن به‌ وجود آمده است، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع قرآنی نباید فقط در ایام مبارکه دهه فجر انقلاب اسلامی صورت بگیرد، بلکه ادارات و نهادهای فرهنگی باید همواره در طول سال، ترویج معارف نورانی قرآن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی، نفوذ کلام قرآن و خودباوری را از عوامل بسیار مهم و نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص قرآن و انقلاب، عنوان کرد: مردم ایران عاشق قرآن هستند و انقلاب اسلامی راه را برای پیوستن جوانان و نوجوانان به کاروان عاشقان قرآن کریم گشوده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام افزود: امروز، روح قرآنی حاکم بر کشور جاذبه قرآن کریم، جوانان و نوجوانان را مجذوب محافل قرآنی کرده است.

این مسئول، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی متکی به معارف قرآن است و نظام اسلامی در تلاش است که معارف قرآنی در سطح عموم مردم گسترش یابد، زیرا در این صورت ایران اسلامی شکست‌ناپذیر خواهد بود.

نعمتی‌پور با یادآوری این مطلب که همه ما از سطح مسئولیت وظیفه سنگینی در جهت حفظ این دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی ایران که با جانفشانی مردم شهید پرور به دست آمده است داریم، بر باشکوه برگزار شدن مراسمات گرامی‌داشت سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چرام در ادامه با اشاره به حضور خودجوش و مردمی شهرستان چرام، فرهنگی و دینی بودن انقلاب اسلامی را یادآور شد و خواستار غالب شدن برنامه‌های فرهنگی و دینی در گرامی‌داشت انقلاب شد.

وی، برگزاری محافل نورانی انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و قرآنی، اهدا جایزه به تمام حافظان قرآنی از جز یک تا جز 30 قرآن کریم را از جمله برنامه‌های این کمیته ذکر کرد.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول