اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

برنامه‌های بنیاد شهید استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برنامه‌های این نهاد به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های بنیاد شهید استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فضل‌الله تکلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برنامه‌های متعدد فرهنگی را در سطح شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: گلباران قبور پاک و مطهر شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا در روز 17 بهمن‌ماه، اعزام 70 نفر از راویان به کنگره روایت‌گری، اجرای بیش از 30 مورد خاطره‌گویی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته فوتبال و دو و میدانی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این نهاد به مناسبت دهه مبارک فجر است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی کاشت نهال در دو شهرستان شازند و آشتیان به تعداد شهدا، ارسال پیامک برای 15 هزار نفر از جامعه هدف، برگزاری بیش از 35 گفتمان با موضوع انقلاب، تجلیل از ایثارگران، سرکشی از بیماران خاص و جانبازان، برگزاری 12 یادواره شهید، تعویض طرح تابلوهای تبلیغی به تعداد 170 مورد، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب در بیش از 25 حسینیه، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی، تعویض پرچم قبور شهدا، برگزاری مسابقات شنا و آمادگی جسمانی و... از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در دهه مبارک فجر است.

تکلو در ادامه از آماده‌‌سازی موزه شهدا خبر داد و گفت: موزه شهدا در کانون امام علی(ع) گنجینه ارزشمندی از آثار به جا مانده از شهدا است که از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درخواست داریم چنانچه دل نوشته، آثار و یا وصیت‌نامه‌ای از شهید خود دارند برای ثبت ماندگار این آثار آنها را به این گنجینه اهدا کنند.

انتهای پیام/87006/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول