اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

برنامه‌های دهه فجر عظمت انقلاب را به نسل‌ آینده منتقل می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: باید در برنامه‌های دهه فجر عظمت انقلاب برای نسل‌های آینده و به ‌ویژه جوانان بازگو شود.

برنامه‌های دهه فجر عظمت انقلاب را به نسل‌ آینده منتقل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ناصر شیخی ظهر امروز در نشست کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان مرکزی، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

وی با اشاره به نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: کارگران و کارفرمایان همانند سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند که تلاش داریم در برنامه‌های دهه فجر نقش کارگران را در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: قشر کارگر ضمن برپایی با شکوه جشن‌های این ایام همگام با دیگر مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت خواهد کرد تا بار دیگر حضور آنها لرزه بر اندام دشمنان اسلام بیندازد.

شیخی با بیان اینکه جامعه کارگری این استان در همه عرصه‌ها نقش به‌ سزایی داشته و دارد، یادآور شد: کارگران در صحنه‌های مختلف قبل از دوران پیروزی انقلاب در بهمن 57  و در هشت سال دفاع مقدش نقش چشمگیری داشتند و حضور این افراد در کنار دیگر اقشار جامعه باعث سقوط رژیم ستمشاهی شد.

وی، پیروی مردم از ولایت فقیه را رمز پیروزی انقلاب دانست و عنوان کرد: ملت ایران در دوران انقلاب با پیروی از رهنمودهای پیر جماران توانست پایه‌های ظلم ستمشاهی را فرو ریخته و موجب برقراری عدالت و پیشرفت در جامعه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: کارگران استان مرکزی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری داشتند و با همت و تلاش خود در کار تولید و خدمات در بخش کشاورزی، صنعت، مسکن و... نیز سبب عزت، عظمت و اقتدار کشور شدند. 

وی ادامه داد: هر ساله کمیته کارگری دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوعی را به منظور گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌کند که امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک و پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در پایان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، عیادت از بیماران، حضور گسترده جامعه کارگری در راهپیمایی 22 بهمن، بازدید از واحدهای نمونه، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، تقدیر از زنان نمونه در بخش تعاون، کارگری و کارآفرینی برتر، برپایی جشن انقلاب، دیدار با فرماندهان بسیج کارگری کارخانه‌ها و... را بخشی از برنامه‌های این کمیته در دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/87012/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول