اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنفرانس ایده‌های نو در کشاورزی:

کشاورزی ایران در رده 17 جهان قرار دارد

دبیر علمی کنفرانس ایده‌های نو در کشاورزی گفت: کشاورزی ایران در رده 17 جهان قرار دارد.

کشاورزی ایران در رده 17 جهان قرار دارد

شاهین اقبال‌سعید عصر امروز در حاشیه برگزاری نخستین همایش بین‌المللی ایده‌های نو در کشاورزی در دانشگاه آزاد خوراسگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اهداف برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: این همایش برای ارائه ایده‌هاست و سعی شده از صاحب نظران در عرصه کشاورزی برای حضور در این همایش دعوت به عمل آید تا بار علمی کنفرانس افزایش یابد.

وی ادامه داد: حدود پنج سخنران مهم از خارج از کشور نیز ایده‌ها و تحقیقات خود را برای حضار تشریح خواهند کرد و علاوه بر آن مهمانانی از دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور نیز به بیان ایده‌های خود می‌پردازند.

دبیر علمی کنفرانس ایده‌های نو در کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزی ایران در رده 17 جهان قرار دارد و این در شرایطی است که کشور ما ظرفیت فراوانی در کشاورزی داراست و می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات دانشجویان ما برای انجام کارهای تحقیقاتی نبود امکانات به دلیل وجود تحریم‌ها است اما دانشجویان ما با قوت به کار خود در زمینه‌های تحقیقاتی ادامه می‌دهند.

اقبال‌سعید با بیان اهمیت یادگیری زبان انگلیسی توسط دانشجویان تصریح کرد: امیدواریم با کمک مسئولان و تلاش محققین و کارشناسان به رتبه‌های یک تا 10 در زمینه تولیدات کشاورزی برسیم.

وی یادآور شد: کارهای تحقیقاتی با قوت در دانشگاه آزاد خوراسگان در حال انجام است و این در حالی است که این دانشگاه و به خصوص دانشکده کشاورزی دانشگاه جز پیشگامان تحقیقات در بخش کشاورزی استان هستند.

انتهای پیام/63028/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول