اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

144/ فجر انقلاب

37 پروژه جهادکشاورزی گیلان در دهه فجر افتتاح می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی گیلان از افتتاح 33 پروژه تولیدی و خدماتی و چهار پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

37 پروژه جهادکشاورزی گیلان در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: مردم ایران سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرها و روستاها جشن می‌گیرند.

وی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها و عشایر گیلان را از 12 تا 22 بهمن ماه جاری اعلام کرد و افزود: اجماع تمام مردم بر وحدت از آموزه‌های اسلام است.

جهانی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید عهد با معمار کبیر انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به پروژه‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی همزمان با دهه فجر، تصریح کرد: امسال 33 پروژه تولیدی و خدماتی با اشتغالزایی 210 نفر دهه فجر در گیلان افتتاح می‌شود.

وی به افتتاح چهار پروژه عمرانی سازمان جهادکشاورزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اشاره کرد و گفت: افتتاح پروژه‌های آب و خاک با بهره‌مندی 965 خانوار از پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر در استان است.

جهانی از افتتاح چهار پروژه شاخص ملی جهادکشاورزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های قارچ دکمه‌ای، بسته‌بندی محصولات خشکباری، سردخانه و احداث شبکه فرعی آبیاری و زهکشی از پروژه‌های شاخص افتتاحی در دهه فجر هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان اشتغالزایی طرح‌های مذکور را 65 نفر عنوان کرد و یادآور شد: تعداد 675 خانوار از پروژه‌های شاخص ملی در استان بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 15 پروژه تولیدات دامی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مذکور 75 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول