اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

8 مدیر جدید شهرداری برازجان معرفی شدند

در آیینی با حضور مسئولان، هشت مدیر جدید شهرداری برازجان معرفی شدند.

8 مدیر جدید شهرداری برازجان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهردار برازجان بعد از ظهر امروز در آیین معارفه هشت مدیر جدید شهرداری برازجان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم  باید در دستور کار مسئولان باشد و هیچ کس نباید در این مسیر کم‌کاری کند.

ماشاالله احمدی افزود: برازجان دارای ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و توسعه است و برای پیشرفت بیشتر باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی ابراز داشت: بی‌تردید صداقت در انجام وظایف محوله و برخورد صحیح با شهروندان باید سرلوحه کارهای همه پرسنل و تمام مدیران و مسئولان قرار گیرد.

شهردار برازجان، وجدان کاری و ایمان به خداوند را در محیط کار دارای اهمیت دانست و افزود: منابع انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان است و مدیریت اثربخش آنها کلید موفقیت هر سازمان است.

وی یادآور شد: در روند انجام کار از هیچ گروهی تاثیر نخواهم گرفت و انتخاب‌های انجام شده از روی اعتقاد و اطمینان بوده است.

شهردار برازجان اضافه کرد: همواره رعایت امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح سیستم اداری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برای تحقق این مهم تلاش می‌کنیم.

احمدی گفت: باید با تلاش دسته‌جمعی و همت بیشتر برای رفع مشکلات مردم همت کنیم و باید شبانه‌روزی برای رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

در ادامه مدیران سابق و جدید شهرداری به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه پیشبرد اهداف شهرداری پرداختند.

در این مراسم جهانگیر کاووسی به‌عنوان مدیر واحد ساختمانی، علیرضا بهزادی به‌عنوان مدیر کمیسیون ماده 100، جعفر جعفری به‌عنوان دبیر کمیسیون تجدید نظر ماده 100، محمدرضا کوهکن به‌عنوان مشاور امور اداری، رحمان کمالی به‌عنوان ذیحساب، داریوش رهسپار به‌عنوان مشاور حقوقی، حسن شریفی به‌عنوان مدیر امور اداری و حمزه شایانفر به‌عنوان مدیر واحد حقوقی معرفی شدند.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول