اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد

تعلل معاون وزیر بهداشت در راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: با وجود اینکه وزیر بهداشت و درمان برای راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان دستورات لازم را صادر کرده است، اما معاون وی تعلل می‌کند.

تعلل معاون وزیر بهداشت در راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مسئولان زمانی که وعده‌ای به مردم می‌دهند باید به تعهدات خود پایبند باشند و در صورتی که به وعده‌های خود عمل نکنند باید مورد سئوال قرار گیرند.

وی افزود: مردم دشتستان نیازمند توجه بیشتر در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌های آموزشی و بهداشتی هستند و مسئولان نباید کم‌کاری کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیمارستان شهید گنجی برازجان به هیچ وجه جوابگوی نیازهای مردم دشتستان نیست و نباید بیمارستان 17 شهریور برازجان تعطیل شود.

موسوی‌نژاد با انتقاد از تعلل در راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان تصریح کرد: متاسفانه بیمارستان 220 تختخوابی 17شهریور تعطیل شده و بیمارستان دیگری با 160 تخت افتتاح کرده‌اند که جوابگو نیست.

وی با بیان اینکه مردم دشتستان به شدت مشکل درمانی و بهداشتی دارند گفت: مسئولان نباید در کنار این مشکل بی‌تفاوت باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود اینکه وزیر بهداشت و درمان برای راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور دستور داده ولی معاون ایشان تعلل می‌کند و انتظار داریم این مسئله برطرف شود.

موسوی‌نژاد افزود: دشتستان از جمعیت و وسعت بسیار زیادی برخوردار است و بدون تردید بیمارستان شهید گنجی نمی‌تواند دغدغه‌های بهداشتی و درمانی مردم مناطق مختلف شهری و روستایی دشتستان را برطرف کند و راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور ضروری است.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول