اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتی و تنگستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی بزرگراه اهرم ـ برازجان در آینده نزدیک

نماینده دشتی و تنگستان از آغاز پروژه بزرگراه اهرم ـ برازجان در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی بزرگراه اهرم ـ برازجان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی ظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه مسئولان باید بدون منت خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند، بیان کرد: مدیران شهرستانی باید مسائل و مشکلات خود را با مدیران استانی مطرح کرده و مدیران استانی نیز با ارتباط مناسب با وزارتخانه‌ها نسبت به تامین اعتبار و حل مشکلات مناطق مختلف استان همت گمارند.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت مهم تنگستان در استان بوشهر و اینکه جمعیت روستایی قابل توجهی هم دارد، انتظار است مسئولان با جدیت بیشتری مشکلات این شهرستان را حل کنند.

نماینده دشتی و تنگستان اظهار داشت: با تلاش‌های فرماندار و مدیران استان بوشهر و رایزنی با قرارگاه خاتم انبیاء در تهران بزودی پروژه بزرگراه اهرم- برازجان تجهیز کارگاه شده و عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

پورفاطمی در ارتباط با برقی کردن چاه‌های کشاورزی تنگستان گفت: در سال‌های گذشته با همکاری وزیر سابق نیرو 200 مجوز برقی کردن برای چاه‌های کشاورزی در شهرستان تنگستان صادر شد اما به علت نبود زیرساخت‌های برق‌رسانی در منطقه این مجوزها اجرایی نشد.

پورفاطمی اضافه کرد: باید اکنون که برق فشار ضعیف این منطقه به فشار قوی تبدیل شده با پیگیری زمینه جذب مجوزهای برقی کردن چاه‌های کشاورزی در شهرستان تنگستان را فراهم کنیم.

فرماندار تنگستان نیز در این نشست گفت: امسال در کمیته برنامه‌ریزی 230 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی شهرستان مصوب شد که این میزان نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته است.

احمد جعفری نسب بیان کرد: همچنین با کمک نماینده دشتی و تنگستان در مجلس از مجموع 230 میلیارد ریال 70 میلیارد ریال تخصیص یافته که امیدواریم تا آخر سال این رقم با قول‌هایی که داده‌اند، افزایش یابد.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول