اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

جمع‌آوری روزانه 120 تن زباله در برازجان

شهردار برازجان از جمع‌آوری روزانه 120 تن زباله در برازجان خبر داد.

جمع‌آوری روزانه 120 تن زباله در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی ظهر امروز در همایش مدیریت پسماند در دشتستان اظهار داشت: برازجان از شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان است و رسیدگی به این شهر ضروری است.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های شهری در مرکز شهرستان مورد تاکید مسئولان است و در این مسیر گام‌های مهمی برداشته‌ایم که البته باید تداوم یابد.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: شهرداری برازجان در راستای دفع صحیح زباله اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

احمدی از جمع‌آوری روزانه 120 تن زباله در برازجان خبر داد و تصریح کرد: در این شهر 80 هزار نفری با توجه به جمعیت بالای آن روزانه بیش از 120 تن زباله در حوزه شهری و اصناف و خانگی در سطح شهر جمع‌آوری و حمل می‌شود.

وی بر لزوم افزایش فضای سبز در برازجان تاکید کرد و گفت: در چند سال اخیر در راستای افزایش سرانه فضای سبز در برازجان اقدامات بسیار خوب و زیربنایی انجام گرفته و امیدواریم شاهد بهبود فضای سبز نیز باشیم.

شهردار برازجان افزود: بر اساس آمار موجود سرانه فضای سبز برازجان 14 متر است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی این میزان افزایش چشمگیری داشته باشد.

احمدی بیان کرد: ساماندهی بازار روز برازجان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط این مهم محقق شود.

وی اضافه کرد: برای رشد و پیشرفت شهر نیازمند همکاری همه شهروندان هستیم و باید با همکاری مردم و مسئولان در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول