اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تلاش زمین‌خواران برای وارد کردن زمین‌های کشاورزی به محدوده برازجان

فرماندار دشتستان از تلاش زمین‌خواران برای وارد کردن زمین‌های کشاورزی به محدوده برازجان خبر داد.

تلاش زمین‌خواران برای وارد کردن زمین‌های کشاورزی به محدوده برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: همه ما باید در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت، صادقانه و شفاف به مردم گام برداریم.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی توفیقی به ما دست داده تا به مردم خدمت کنیم و باید تا آخرین لحظه مسئولیت در هر دولت و لباسی، با اخلاص و تقوا به فکر مردم بوده و پاسخگوی آنها باشیم.

وی به حضور مسئولان شهرستان طی روزهای اخیر در مرکز کشور و برگزاری نشست‌های متعدد با وزرا توسط نماینده مردم دشتستان در مجلس اشاره کرد و افزود: وزیر بهداشت و درمان و معاونین وی مبنی بر تامین اعتبارات و راه‌اندازی مجدد بیمارستان 17شهریور برازجان تعهداتی دادند که به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

خرمی اذعان داشت: مطالعات اصلاح و بهسازی ورودی شهر برازجان تمام شده و بسیاری از اقدامات دیگر نیز انجام گرفته تا مناظر زیبا و راه‌های مناسبی در ورودی‌های شهر داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای برازجان برنامه‌ریزی شده و اعتباراتی در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول از مدیران شهرستان خواست تا با همکاری و تلاش، فضای شهرستان را برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا کنند.

وی تاکید کرد: رسانه مدیران، عملکرد آنها است و با توجه به اینکه در انتهای سال برخی از اعتبارات باقیمانده واریز خواهند شد، مدیران شهرستان باید برای جذب بودجه و هزینه در شهرستان اقدام کنند.

خرمی در ارتباط با زمین‌خواری و تلاش برخی افراد برای وارد کردن زمین‌های وسیع کشاورزی به محدوده شهر گفت: متاسفانه برخی سودجویان مجددا دندان تیز کرده‌اند که با اقدامات لازم جلوی آنها را گرفته‌ایم و ادارات مربوطه نیز باید هوشیار باشند.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان داشت: جذب اعتبارات را از طریق مرکز کشور با همکاری استاندار، معاونین وی و نماینده مردم دشتستان در مجلس با جدیت پیگیری می‌کنیم تا سهمیه شهرستان وسیع دشتستان بالاتر از سایر شهرستان‌ها و بر اساس عدالت تخصیص یابد.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول