اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت اعلام کرد

ایجاد زمینه اشتغال 170 دانشجو در اردوهای جهادی

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در این شهرستان برای حدود 170 دانشجو زمینه اشتغال از طریق آموزش ایجاد می‌شود.

ایجاد زمینه اشتغال 170 دانشجو در اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ماشاءالله امیرافضلی ظهر امروز در نشست رؤسای دانشگاه‌های جیرفت و عنبرآباد با موضوع برنامه‌های بسیج دانشجویی اظهار داشت: این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی بین رؤسای دانشگاه‌های شهرستان جیرفت برگزار شده است تا در زمینه برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اثرگذاری خوب برگزاری این اردوها ابراز داشت: بر کسی پوشیده نیست، قشری که در آینده نزدیک چرخه‌های اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آوردند و مسئولیت‌های مختلف را بر عهده می‌گیرند، جوانان و دانشجویان امروز هستند.

امیرافضلی تصریح کرد: امروز بحث فرهنگ بسیجی بیش از گذشته مورد نیاز است و اقتصاد مقاومتی جز با فرهنگ بسیجی پیش نمی‌رود و با اقدامات دشمن به این فرهنگ بیش از گذشته نیاز داریم و با نهادینه کردن آن کارهای بزرگی برای آینده می‌توان، انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌ها در این راستا برگزاری اردوهای راهیان نور و جهادی با حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف است در این زمینه در سال‌جاری بیشتر بر کیفیت این اردوها تأکید داریم و افراد تکراری هم به این اردوها اعزام نمی‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت: برای دانشجویان شرکت‌کننده در تمام مدت برگزاری این اردوها برنامه‌ریزی می‌کنیم و حضور دانشجویان در این مناطق تأثیر زیادی بر روحیه و تفکرات آنها دارد.

امیرافضلی ادامه داد: رؤسای دانشگاه‌ها همکاری لازم را در برگزاری این اردوها با بسیج دانشجویی داشته باشند و برای برگزاری هر چه بهتر از این فرصت ادارات شهرستان هم پشتیبانی کنند.

وی عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته اردوهای جهادی بسیج شهرستان جیرفت جزو گروه‌های جهادی برتر کشور معرفی شد که در این اردوها احداث پنج باب منزل مسکونی و یک مسجد انجام شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت ابراز داشت: در بسیاری از روستاها دانشجویان فارغ‌التحصیلی هستند که امکانات کشاورزی دارند اما با کار آشنا نیستند، در برنامه داریم که به این افراد آموزش و تسهیلات برای ایجاد شغل داده شود و براساس این برنامه‌ریزی در برگزاری این اردوها برای حدود 170 دانشجو زمینه اشتغال از طریق آموزش ایجاد می‌شود.

وی گفت: با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این اردوها می‌توان از تخصص آنها برای ارائه مشاوره در زمینه رفع برخی مشکلات اجتماعی استفاده کنیم.

انتهای پیام/80002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول